Overige Sporten

Omdat jullie natuurlijk zeer benieuwd waren. Ja! Zwitserland is wereldkampioen curling!


:grin:
Poeh! Zuid-Korea was duidelijk de favoriet, maar Zwitserland heeft enorm weten te overtuigen zeg! Vooral de vegers waren echt in bloedvorm. Dat maakt het schuiven van zo'n schijf ook een stuk makkelijker als je zo'n betrouwbare veger in je team hebt. Ik denk dat Zwitserland de komende jaren wel vaker Wereldkampioen gaat worden. Heel jong team met een enorme potentie. Nee, daar veeg je de vloer niet snel mee aan.
 
Omdat jullie natuurlijk zeer benieuwd waren. Ja! Zwitserland is wereldkampioen curling!


:grin:
En bedankt!! Zet het voortaan even onder een spoiler! Ik had vanavond een Curling Party met 7 van mijn 9 beste vrienden, 6 van mijn 23 kennissen en 1 van mijn broers (3) georganiseerd. Daar kan een streep door. Ik hoop dat je trots op jezelf bent!
 
En bedankt!! Zet het voortaan even onder een spoiler! Ik had vanavond een Curling Party met 7 van mijn 9 beste vrienden, 6 van mijn 23 kennissen en 1 van mijn broers (3) georganiseerd. Daar kan een streep door. Ik hoop dat je trots op jezelf bent!
Oeh, zeg jij nou eigenlijk dat -040- zich op glad ijs begeeft?
 
En bedankt!! Zet het voortaan even onder een spoiler! Ik had vanavond een Curling Party met 7 van mijn 9 beste vrienden, 6 van mijn 23 kennissen en 1 van mijn broers (3) georganiseerd. Daar kan een streep door. Ik hoop dat je trots op jezelf bent!
Dan kan mooi de bezem door die afspraak.
 
En bedankt!! Zet het voortaan even onder een spoiler! Ik had vanavond een Curling Party met 7 van mijn 9 beste vrienden, 6 van mijn 23 kennissen en 1 van mijn broers (3) georganiseerd. Daar kan een streep door. Ik hoop dat je trots op jezelf bent!
Ik vind het vooral opmerkelijk dat je dan niet live kijkt, of skip je wel vaker zoiets😉?
 
Ik had nog nooit van hem gehoord…
Zal je ook niet veel meer. Spelers die eenmalig boven zichzelf uitstijgen zoals een Martin Verkerk. Maar Van de Zandschulp doet het ook prima dus misschien eindelijk weer eens wat toppers na Krajicek, Haarhuis, Siemerink, Schalken en Eltingh. Toch beetje een schande dat een sportland als Nederland geen toppers kan leveren. Gezien het prijzengeld moet de jeugd toch gemotiveerd zijn om voor tennis te kiezen.
 
Zal je ook niet veel meer. Spelers die eenmalig boven zichzelf uitstijgen zoals een Martin Verkerk. Maar Van de Zandschulp doet het ook prima dus misschien eindelijk weer eens wat toppers na Krajicek, Haarhuis, Siemerink, Schalken en Eltingh. Toch beetje een schande dat een sportland als Nederland geen toppers kan leveren. Gezien het prijzengeld moet de jeugd toch gemotiveerd zijn om voor tennis te kiezen.
Inderdaad, als je tennis (en bv golf) vergelijkt met andere sporten, leveren we als Nederland relatief weinig toppers.
 
Krajicek en Bertens waren dat natuurlijk wel.
Ja oke met het verleden erbij wel. Bertens was prima maar geluk dat er sowieso een hele zwakke generatie is nu. Net als bij de mannen. Vroeger had je in 1 toernooi 12 echte toppers. Nu maximaal 3.
Muster, Kafelnikov, Bruguera, Korda, Sampras, Rosset, Ivanisevic, Kuerten, Agassi, Costa, Courier, Krajicek, Becker, Stich, enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan