Overige Sporten

Als je hier al van van slag raakt...... sta je niet sterk in je schoenen.




En moet je zeker niet bij Quagmire kan werken :ROFL:
Dan moet ze naar degene die dit roept terugroepen:
"If you have guts you will come and stand here on the field with your bare dick"
Dat zal hem leren. :p
 
Als je hier al van van slag raakt...... sta je niet sterk in je schoenen.




En moet je zeker niet bij Quagmire kan werken :ROFL:
Was ook mijn eerste gedachte, maar toen zag ik de laatste zin bij de NOS:
Osaka is inmiddels afgezakt naar de 78ste plaats op de wereldranglijst, nadat in 2021 duidelijk was geworden dat ze met mentale problemen kampte.
Dus er zit wel meer achter.
 
Als iemand (1 van paar honderd) naar je roept dat je slecht speelt, daar raak je van slag van? Er werd niets discriminerends o.i..d. geroepen. Is dat lomp Nederlands?
In Nederland zijn we van mening dat je alles tegen iedereen moet kunnen zeggen. Dat is in niet alle landen zo.
 
Ik ken de tennister niet en zag het niet gebeuren maar als je niet lekker in je vel zit kunnen de meest simpele dingen je helemaal van slag brengen, dan ben je misschien niet helemaal jezelf en het is erg vervelend voor de persoon in kwestie.
Als je in je kracht zit dan lijkt het me dat je er weinig van aantrekt. Volgens mij kan een C Ronaldo (soms) zo stoïcijns zijn dat je met een heel leger tegen hem kan zijn en hij alsnog de sterren van de hemel speelt, maar dat is wel een klasse apart.
 
In Nederland zegt men het tenminste, in vele Nederland landen krijg je een mes in je rug...
Alleen als je met Promes werkt.

Even buiten dat een publiek figuur hier zich beter tegen moet wapenen (zonder dat hier een waardeoordeel achter zit) Wat voor een trieste zak hooi ben je als je naar een sporter zoiets schreeuwt? Hoe mild dat ook, wat bezielt je? En dat met tennis, waar het gewoon te horen is. Een jong meisje (redelijk jong in elk geval) waarvan bekend is dat ze wat mentale problemen heeft. Wat gaat er dan in je om als je zoiets roept?
 

Snap de keuze vanuit de toernooi-organisatoren wel. Maar t is jammer, zo'n laatste set met 138 games heeft ook wel iets heroïsch.

Aan de andere kant, na zo'n 5e set is de volgende ronde extra pittig.
 

Snap de keuze vanuit de toernooi-organisatoren wel. Maar t is jammer, zo'n laatste set met 138 games heeft ook wel iets heroïsch.

Aan de andere kant, na zo'n 5e set is de volgende ronde extra pittig.
Ik vind je sowieso een held als je een hele tenniswedstrijd kunt kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan