Overige Sporten

Ranomi Kromowidjojo stopt met professioneel zwemmen.

Dat ze maar snel zwemclinics in de omgeving van Amersfoort mag gaan geven...
 
Wat een wedstrijd bij de Australien Open finale. Medvedev wint de eerste 2 sets met 6-2 en 7-6. Maar Nadal wint vervolgens 2 sets met 6-4 en 6-4. Beide spelen zeer goed tennis, met lange punten en ook zeer lange games. Inmiddels is de wedstrijd al 4 uur en 15 minuten bezig en moet een 5de set beslissing gaan geven.
 
Wat een wedstrijd bij de Australien Open finale. Medvedev wint de eerste 2 sets met 6-2 en 7-6. Maar Nadal wint vervolgens 2 sets met 6-4 en 6-4. Beide spelen zeer goed tennis, met lange punten en ook zeer lange games. Inmiddels is de wedstrijd al 4 uur en 15 minuten bezig en moet een 5de set beslissing gaan geven.
Bizar hoe lang zo’n tenniswedstrijd kan duren. En dat om de dag.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Na 5 uur en 24 minuten wint Rafael Nadal met 7-5 de laatste set van Medvedev. Nadal wint daarmee zijn 21e grand slam titel, een record. Wat een geweldigtennisgevecht was dit en wat een comeback van Nadal!
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Bizar hoe lang zo’n tenniswedstrijd kan duren. En dat om de dag.
Wanneer je na 2 games een minuut rust krijgt en dan weer sloffend naar de baseline gaat lopen, wachten tot een ballenmeisje je een bal aangooit, die weer teruggooit omdat iets in je kop zegt dat deze niet goed is, 60% eerste services uitslaat, ja dan kan het lang gaan duren.
 
Na 5 uur en 24 minuten wint Rafael Nadal met 7-5 de laatste set van Medvedev. Nadal wint daarmee zijn 21e grand slam titel, een record. Wat een geweldigtennisgevecht was dit en wat een comeback van Nadal!
Ongeveer 573 keer zijn broek uit zijn reet getrokken zal ook een record zijn. :rolleyes: :maniac:
Medvedev heeft het laten liggen. Hij had deze wedstrijd volledig in de hand.
 
Wanneer je na 2 games een minuut rust krijgt en dan weer sloffend naar de baseline gaat lopen, wachten tot een ballenmeisje je een bal aangooit, die weer teruggooit omdat iets in je kop zegt dat deze niet goed is, 60% eerste services uitslaat, ja dan kan het lang gaan duren.
Dat ballen aangegooid krijgen en ze weer terug gooien is inderdaad heel erg belachelijk. :lmao:
Ze krijgen een punt later dezelfde bal aangegooid en dan is deze plotseling wel goed. :zien:
Tennissers mogen zich vrijwel alles permitteren. Tijdrekken tot het uiterste. De scheidsrechter uitschelden en toeschreeuwen en rackets kapot slaan. :FP:
 
Ongeveer 573 keer zijn broek uit zijn reet getrokken zal ook een record zijn. :rolleyes: :maniac:
Medvedev heeft het laten liggen. Hij had deze wedstrijd volledig in de hand.

Vind ik wel een beetje flauw, we weten dat Nadal autistisch is, daar kan hij verder ook weinig aan doen.

Beide spelers speelde zeer goed tennis, maar vanaf de 3e set kwam echt het beste in Nadal naar boven. En dat terwijl hij vorig jaar nog een half jaar geblesseerd was. Ik vind dat echt een geweldige prestatie.
 
Dat ballen aangegooid krijgen en ze weer terug gooien is inderdaad heel erg belachelijk. :lmao:
Ze krijgen een punt later dezelfde bal aangegooid en dan is deze plotseling wel goed. :zien:
Tennissers mogen zich vrijwel alles permitteren. Tijdrekken tot het uiterste. De scheidsrechter uitschelden en toeschreeuwen en rackets kapot slaan. :FP:

Dat is gewoon niet waar.
Punt 1, er is tegenwoordig een schotklok, waardoor tijdrekken onmogelijk is.
Punt 2, het ligt af en toe aan de scheids, maar in principe krijgt een speler gewoon straf bij schelden naar de umpire of bij slaan met de racket. Eerst een waarschuwing, dan een strafpunt, dan een strafgame en dan een strafset.
 
Vind ik wel een beetje flauw, we weten dat Nadal autistisch is, daar kan hij verder ook weinig aan doen.

Beide spelers speelde zeer goed tennis, maar vanaf de 3e set kwam echt het beste in Nadal naar boven. En dat terwijl hij vorig jaar nog een half jaar geblesseerd was. Ik vind dat echt een geweldige prestatie.
Is volgens mij een dwangneurose. Doet niets af aan de prestatie, maar is wel irritant en vermoeiend om naar te kijken.
 
Ralf Edström ik weet niet of je je hebt ngeschreven voor The Open? Maar hier kun je vanavond om 2100u de bekendmaking van 22.1 volgen.
Ohlsen tegen Vellner vind ik een mooie match up.
 
Nee. Wil zelf eerst een betere techniek en volgend jaar eens kijken. Eerst maar eens een normale pull up eigen maken 😂
Ik ken zat mensen die nog geen pull up kunnen en die gewoon meedoen met de Open. Het is vooral voor de gezelligheid joh die competitie.
Bij ons is het drie weken lang een hele happening.:giggle:
 

IOC stelt voor Russische en Belarussische sporters te weren, NOC*NSF volgt oproep

link

Het Internationaal Olympisch Comité roept de internationale sportbonden op Russische en Belarussische sporters en officials uit te sluiten van deelname aan internationale evenementen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan