Overige Sporten

Kiki ligt er weer uit. 4e van de wereld en helemaal niks kunnen. Ongelooflijk eigrnlijk.

Het is een mentale kwestie. Naar Wimbledon gaan zonder volle overtuiging.
Vooraf al zeggen we zien wel hoe het gaat en de vorige ronde al bijna uitgeschakeld.
 
Roger Federer wint met 3-1 van Rafael Nadal en gaat naar de finale van Wimbledon.
7-6, 1-6, 6-3, 6-4.

Een geweldige wedstrijd. :)

Novak Djokovic wint de andere halve finale met 3-1 van Bautista Agut.
6-2, 4-6, 6-3 en 6-2

Zondag finale Federer - Djokovic
 
Pff, dat Roger dit allemaal nog kan op zijn 37e. Diep maar dan ook diep respect. Geweldige pot tegen Nadal.

Ben bang dat Djokovic wel een maatje te groot zal zijn. Maar hey, ik hoop dat Roger het flikt. Het zal geweldig zijn.
 
Roger Federer wint met 3-1 van Rafael Nadal en gaat naar de finale van Wimbledon.
7-6, 1-6, 6-3, 6-4.

Een geweldige wedstrijd. :)

Novak Djokovic wint de andere halve finale met 3-1 van Bautista Agut.
6-2, 4-6, 6-3 en 6-2

Zondag finale Federer - Djokovic
Ik volg het tennis niet meer op de voet. Maar van Agut heb ik nog nooit gehoord. Ach gut....
 
Ik volg het tennis niet meer op de voet. Maar van Agut heb ik nog nooit gehoord. Ach gut....

Taaie speler is het hoor. Won ook met goed tennis de tweede set tegen Djokovic. Daarna schakelde Djokovic een tandje bij, en werd het uiteindelijk een redelijke makkelijke overwinning.

Hopelijk wordt het morgen de dag van Roger. Doe maar een vijfsetter, alles erop en eraan, en dat Roger hem wint.
 
Ik volg het tennis niet meer op de voet. Maar van Agut heb ik nog nooit gehoord. Ach gut....

Die heeft ooit het toernooi van Rosmalen gewonnen.
Het is een 31- jarige Spanjaard die momenteel 22e op de wereldranglijst staat.
Prijzengeld: 10,1 miljoen USD. Dat is toch behoorlijk. ;)
 
Klopt..diep onder de indruk hoe ze Serena wegspeelde. Had al een gevoel in voorgaande wedstrijden zo super gefocussed. Dit wordt geen makkie voor Serena. Zit heel wat trainingsarbeid in. Take my hat off zelfs Serema was flabbergasted. En..welverdiend. Highest of the highest levels van ladies matches zoals John Mcenroe beweerde. Helemal mee eens.:clap2::clap2::clap2:
 
Terug
Bovenaan Onderaan