Overige Sporten

Die Bertens blijft toch wel mentaal echt een gigantische slappeling. Kan geen eens een toernooi winnen waar geen 1 toppers heeft meegedaan. Zelf was ze de als nummer 1 geplaatst.

Verliest doodleuk de finale van Alison Riske wie? In Rosmalen. 6-0 eerste set gewonnen, 4-1 voor in de tweede, 5 matchpoints gehad, en toch nog verliezen.

Voor mij de grootste redenen waarom ze nooit een Grand Slam gaat winnen. Misschien hier en daar WTA titels in de toekomst als het meezit, maar daar blijft het ook bij.
 
Die Bertens blijft toch wel mentaal echt een gigantische slappeling. Kan geen eens een toernooi winnen waar geen 1 toppers heeft meegedaan. Zelf was ze de als nummer 1 geplaatst.

Verliest doodleuk de finale van Alison Riske wie? In Rosmalen. 6-0 eerste set gewonnen, 4-1 voor in de tweede, 5 matchpoints gehad, en toch nog verliezen.

Voor mij de grootste redenen waarom ze nooit een Grand Slam gaat winnen. Misschien hier en daar WTA titels in de toekomst als het meezit, maar daar blijft het ook bij.

Op matchpoints te voorzichtig gespeeld en teveel fouten gemaakt in het 2e gedeelte van de wedstrijd. Met wat meer risico op de matchpoints was het een gemakkelijke overwinning geweest.
Het verlies van deze wedstrijd heeft ze volledig zelf veroorzaakt.
 
Die Bertens blijft toch wel mentaal echt een gigantische slappeling. Kan geen eens een toernooi winnen waar geen 1 toppers heeft meegedaan. Zelf was ze de als nummer 1 geplaatst.

Verliest doodleuk de finale van Alison Riske wie? In Rosmalen. 6-0 eerste set gewonnen, 4-1 voor in de tweede, 5 matchpoints gehad, en toch nog verliezen.

Voor mij de grootste redenen waarom ze nooit een Grand Slam gaat winnen. Misschien hier en daar WTA titels in de toekomst als het meezit, maar daar blijft het ook bij.

Ik moet toch even 2 kanttekeningen plaatsen. In de 2e set gleed ze uit. Ze heeft 2 medische time outs gehad. Ze speelde sindsdien de hele wedstrijd met pijn. Daarbij heeft ze door de vele regenval in 6 wedstrijden in 3 dagen gespeeld. Zowel de enkel als de doubel.
Wat je haar wel kan aanrekenen is dat ze te verdedigend op de matchpoints speelde, zoals Penalty hierboven heeft gezegd.
 
Foute investeringen wss net als héél toen Johan Cruijff met zijn varkens. Vraag me wel eens af welke foute investeringen BB heeft gedaan.:speechless:
Nooit open over geweest?
 
Kiki Bertens verliest in de halve finale van het WTA toernooi van Eastbourne kansloos van Karolina Pliskova. 6-1, 6-2.
 
Wowwow..krijgt Federer nu echt tegengas?Nu. Prachtwedstrijd. Van een 22_jarige zuidafrikaan. Harris. :clap2:Beiden overigens.
 
Kiki ligt er weer uit. 4e van de wereld en helemaal niks kunnen. Ongelooflijk eigrnlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan