Overige Sporten

Net ff gekeken in link hoe Serema ervoor stond. Toch gewonnen. Zooo!!
Net door, zag er niet naar uit bij de eerste set gisteren.
:clap2:Maja, Serena he. :biceps:
 
Hehehe, wel of niet kakkerig, ze kan iig de toppers aan, een prestatie.
Aldus: Wilander beschouwt Kiki (en Martien SlOEters) als een prima team en zij is zeker een dark horse.:clap2:
Ze doet het goed ja, maar de generatie valt niet tegen voor haar. De top is al jaren stuivertje wisselen nadat de Williamsen het wat laten liggen. Verder heeft deze generatie die meer met hun uiterlijk bezig is geen toppers als Sanchez, Graf, Seles, Navratilova, Sabatini, Hingis rondlopen. De heren idem dito. Zeer smalle top. Voorheen had je 1 generatie met Krajicek, Becker, Edberg, Stich, Muster, Corretja, Bruguera, Hlasek, enz.
 
Ze doet het goed ja, maar de generatie valt niet tegen voor haar. De top is al jaren stuivertje wisselen nadat de Williamsen het wat laten liggen. Verder heeft deze generatie die meer met hun uiterlijk bezig is geen toppers als Sanchez, Graf, Seles, Navratilova, Sabatini, Hingis rondlopen. De heren idem dito. Zeer smalle top. Voorheen had je 1 generatie met Krajicek, Becker, Edberg, Stich, Muster, Corretja, Bruguera, Hlasek, enz.

Precies, als er Nederlanders heel goed zijn in een sport is dat omdat andere slecht zijn, niet omdat Nederlanders goed kunnen sporten. :unsure:
 
Precies, als er Nederlanders heel goed zijn in een sport is dat omdat andere slecht zijn, niet omdat Nederlanders goed kunnen sporten. :unsure:
Nee zo bedoel ik het niet. Wanneer ik Bertens zie tennissen zit ik niet op het puntje van me stoel en denk wow wat is deze vrouw goed.
 
Nahjah, het kan natuurlijk gewoon een natuurlijke hormonale afwijking geweest zijn.
Ik vind dat weer zo bekrompen, bij voorbaat dingen uitsluiten op basis van kennis, ervaring en gezond verstand - bah.
Dat De Bouterbaas niet persee in gendertypische hokjes denkt vind ik juist mooi.
heb m aangepast. En ja, onze De Bouterbaas ligt inderdaad mijlenver voor op de gemiddelde Nederlander als het gaat om het afrekenen met gender-clichés
 
Zit weinig karakter in dat meisje, jammer.
Inderdaad, kansloos voor de echte top. Heeft 0,0 karakter. Als er maar iets tegenzit valt ze door de mand

o.O, wat een onzin, ze was echt ziek. Ze had al de hele dag overgegeven, ze stond trillend op de baan. Daar kan ze niks aan doen.

En kansloos voor de wereldtop? 4de van de wereld. Winnaar van WTA masters van Rome waar alle topspeelsters mee speelde. Ze heeft nog 8 andere toernooien gewonnen. Oke ze heeft nog geen Grand Slam gewonnen, maar ze is zeker niet kansloos voor de wereldtop. Ze kan van iedereen winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan