Overige Oud-Spelers


Wow. Na 9 jaar beseft Bakkali eindelijk dat ook hij wat dingen fout heeft gedaan. Wel toevallig dat ook hier weer een trainer hem kapot wilde maken, en dat terwijl hij veel beter was dan de rest. :clown:
Was dat zo? Staat mij eigenlijk alleen maar bij dat hij op de bank werd gezet omdat hij niet bij wou tekenen. Voetballend was hij inderdaad veel beter dan de rest, en ongeveer 5x zo goed als Mo. Wat opmerkelijk blijft is dat er voor zijn achttiende al aan hem werd getrokken door o.a. Engelse topclubs, maar dat hij er toen voor koos om bij PSV te blijven. Vervolgens kwamen de rare fratsen...
 
Bij Antwerpen krijgt hij wel de beschikking over de spelers die hij wil en hij staat in België gewoon bovenaan. Kan geen toeval zijn.
Markie begin bij ons ook uitstekend en viel na de winterstop heel erg ver terug. Lag dat ook aan de selectie? Niet dat ik ermee wil zeggen dat het aan Van Bommel ligt maar ik denk dat er andere dingen niet helemaal soepel lopen
 
Markie begin bij ons ook uitstekend en viel na de winterstop heel erg ver terug. Lag dat ook aan de selectie? Niet dat ik ermee wil zeggen dat het aan Van Bommel ligt maar ik denk dat er andere dingen niet helemaal soepel lopen
Dacht dat ik deze ;P emoticon wel achterwege kon laten en het duidelijk was dat ik een grapje maakte ;)
 
Lees ik in het ED vorige week dat onze oud speler Abel Tamata een vroege carriere switch heeft gemaakt.
Niet langer prof voetballer, maar 1 op 1 coach, bezig met zich in te zetten voor jeugdige mensen die problemen kennen.
Daar lijkt hij me heel geschikt voor.
En goed om te zien dat hem van zijn schooltijd is bijgebleven dat er nog belangrijkere zaken op de wereld zijn dan voetbal.:)
 
Lees ik in het ED vorige week dat onze oud speler Abel Tamata een vroege carriere switch heeft gemaakt.
Niet langer prof voetballer, maar 1 op 1 coach, bezig met zich in te zetten voor jeugdige mensen die problemen kennen.
Daar lijkt hij me heel geschikt voor.
En goed om te zien dat hem van zijn schooltijd is bijgebleven dat er nog belangrijkere zaken op de wereld zijn dan voetbal.:)
Iets voor Mo?(a)
 
Terug
Bovenaan Onderaan