Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Bespreek hier alle overige (jeugd)spelers uit de historie van PSV.
Wat zijn "overige spelers uit de historie"? Zijn dat spelers die geen eigen topic verdienen en daarom op een hoop geveegd worden?
Ryan Hiwat heeft getekend bij kersverse Serie A-club Carpi. Toch een mooie en verassende stap voor iemand die nooit als heel groot talent werd aangezien en het ook nooit tot het eerste van PSV geschopt heeft.
Nee, Capri is een eiland bij Napels in de buurt, Carpi komt uit de gelijknamige stad in de provincie ModenaIs het niet Capri?
Nee, Capri is een eiland bij Napels in de buurt, Carpi komt uit de gelijknamige stad in de provincie Modena
Wat zijn "overige spelers uit de historie"? Zijn dat spelers die geen eigen topic verdienen en daarom op een hoop geveegd worden?
Mag ik dan een suggestie doen om een paar topics te verwijderen
Waar is het Bakkali topic gebleven? En het Labyad topic, waar is die?
Heel ver weg , en als je erover door blijft zeuren ga jij er ook heen ...
Clint Leemans heeft getekend bij VVV. Had gedacht dat hij misschien wel naar een Eredivisieclub uit het rechterrijtje zou gaan, maar gaat dus proberen met VVV te promoveren.
Jup, kan zeker een prima Eredivisiespeler worden denk ik.Toch wel een aardige speler, dacht ik.
Lestiënne heeft te weinig voor PSV betekend om een eigen topic te houden in PSV Historie.
Zijn topic is inmiddels verwijderd en verdere nieuwtjes kunnen hier besproken worden.