Overige Oud-Spelers

ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn ;). Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
 
ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn ;). Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Hij stond toch in de aanval, meen ik?
 
ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn ;). Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Was geen verdediger in mijn herrinnering maar n flankspeler die op zijn Lens' regelmatig de achterlijn haalde (op links). Volgens mij later in zijn carriere (in usa/Canada?) wel meer verdedigend geworden..?
 
Hij stond toch in de aanval, meen ik?

Was geen verdediger in mijn herrinnering maar n flankspeler die op zijn Lens' regelmatig de achterlijn haalde (op links). Volgens mij later in zijn carriere (in usa/Canada?) wel meer verdedigend geworden..?
Helder, staat nu op tranfermarkt als verdediger, maar bij ons dus als vleugelaanvaller gespeeld.

Maar dan nog, stats zijn an sich niet verkeerd maar toch lijkt t geen gelukkig huwelijk te zijn geweest/
 
ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn ;). Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Ik kan me nog een schitterende goal herinneren tegen Top Oss in de beker

Sympathieke gozer met altijd een lach op z'n gezicht

 
Heeft ook in europese potjes n paar goaltjes meegepikt dacht ik. Maar 19 doelpunten in de eredivisie verbaast me. Volgens mijn herrinnering was t hooguit 5 a 6 per seizoen. Zat bij psv rond de Koné tijd dacht ik? En ten dele met lazovic en koevermans? (Iig na Nillis dacht ik?)
 
ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn ;). Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Beasley kwam in 2004 als vervanger van Robben. Leuk om zijn naam weer tegen te komen. Een collega van mij destijds was bevriend met Beasley. :)
In 2006 werd hij verhuurd aan Manchester City. PSV haalde toen Diego Tardelli en Patrick Kluivert, waardoor het vooruitzicht op speeltijd voor Beasley bij PSV minimaal werd. In 2007 ging Beasley naar Glasgow Rangers. In 2010 een seizoen bij Hannover in de Bundesliga. Daarna vertrok hij naar Mexico en de USA.
 
Heeft ook in europese potjes n paar goaltjes meegepikt dacht ik. Maar 19 doelpunten in de eredivisie verbaast me. Volgens mijn herrinnering was t hooguit 5 a 6 per seizoen. Zat bij psv rond de Koné tijd dacht ik? En ten dele met lazovic en koevermans?
10 goals in de eredivisie, 5 in de beker, 4 europees ;)
 
10 goals in de eredivisie, 5 in de beker, 4 europees ;)
Voor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit :ROFL::ROFL::ROFL: en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden bij ons maar een clubhopper optima forma

 
Voor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit :ROFL::ROFL::ROFL: en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden maar een clubhopper optima forma

In zijn 35 jaar 25 (prof)clubs in 15 landen versleten. dat is nog eens een voetbalnomade!
 
Voor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit :ROFL::ROFL::ROFL: en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden bij ons maar een clubhopper optima forma

Aanvallend middenvelder.. Breng Brands nou niet op ideeën
 
Helder, staat nu op tranfermarkt als verdediger, maar bij ons dus als vleugelaanvaller gespeeld.

Maar dan nog, stats zijn an sich niet verkeerd maar toch lijkt t geen gelukkig huwelijk te zijn geweest/

Volgens mij heeft ie nooit ergens in de verdediging gespeeld, denk een foutje.
 
Volgens mij heeft ie nooit ergens in de verdediging gespeeld, denk een foutje.
Wiki schrijft dat ie later wing-back zou zijn geworden?
Zie dat ie belangrijk was in 1 van de mooiste CL seizoenen van ons PSV, echt raar dat ik m niet kan herinneren.
 
Wiki schrijft dat ie later wing-back zou zijn geworden?
Zie dat ie belangrijk was in 1 van de mooiste CL seizoenen van ons PSV, echt raar dat ik m niet kan herinneren.
Volgens mij speelde hij bij het nationaal elftal op wing back en wellicht bij latere clubs ook. Bij PSV idd niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan