Die heeft duidelijk op een andere school gezeten dan Abel, maar ik denk niet dat Mo tot de doelgroep behoort. Laat staan dat er resultaat te verwachten zou zijn.Iets voor Mo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die heeft duidelijk op een andere school gezeten dan Abel, maar ik denk niet dat Mo tot de doelgroep behoort. Laat staan dat er resultaat te verwachten zou zijn.Iets voor Mo?
Hij stond toch in de aanval, meen ik?ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn . Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Was geen verdediger in mijn herrinnering maar n flankspeler die op zijn Lens' regelmatig de achterlijn haalde (op links). Volgens mij later in zijn carriere (in usa/Canada?) wel meer verdedigend geworden..?ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Jongen stond in de verdediging, maar heeft in 80 wedstrijden voor PSV dus 19 doelpunten gemaakt, zou Noni bijna jaloers op zijn . Was het zo'n slechte verdediger dat hij vlot weg was en tussentijds verhuurd werd en zijn scorend vermogen hem dus niet hielp?
Hij stond toch in de aanval, meen ik?
Helder, staat nu op tranfermarkt als verdediger, maar bij ons dus als vleugelaanvaller gespeeld.Was geen verdediger in mijn herrinnering maar n flankspeler die op zijn Lens' regelmatig de achterlijn haalde (op links). Volgens mij later in zijn carriere (in usa/Canada?) wel meer verdedigend geworden..?
Ik kan me nog een schitterende goal herinneren tegen Top Oss in de bekerff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
Nice, stomme is dat ik mij Nilis en Ronaldo wel kan herinneren, maar deze speler dus gewoon echt niet.Ik kan me nog een schitterende goal herinneren tegen Top Oss in de beker
Sympathieke gozer met altijd een lach op z'n gezicht
Beasley kwam in 2004 als vervanger van Robben. Leuk om zijn naam weer tegen te komen. Een collega van mij destijds was bevriend met Beasley.ff een vraagje, ben bezig met wat historie, kom DaMarcus Beasley tegen. Hoewel hij speelde in een tijd dat ik PSV zeker actief volgde staat hij mij helemaal niet bij. Naam komt af en toe langs hier op het forum maar gevoelsmatig is dat zelden positief (kan ook aan mijn indruk liggen).
10 goals in de eredivisie, 5 in de beker, 4 europeesHeeft ook in europese potjes n paar goaltjes meegepikt dacht ik. Maar 19 doelpunten in de eredivisie verbaast me. Volgens mijn herrinnering was t hooguit 5 a 6 per seizoen. Zat bij psv rond de Koné tijd dacht ik? En ten dele met lazovic en koevermans?
Voor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden bij ons maar een clubhopper optima forma10 goals in de eredivisie, 5 in de beker, 4 europees
In zijn 35 jaar 25 (prof)clubs in 15 landen versleten. dat is nog eens een voetbalnomade!Voor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden maar een clubhopper optima forma
Tijani Belaid - Transferhistorie
Tijani Belaid ➤ zonder club sinds 8 jan. 2024 ➤ Aanvallend middenveld ➤ Marktwaarde: - ➤ * 6 sep. 1987 in Paris, Frankrijkwww.transfermarkt.nl
Beasley was een held.Helder, staat nu op tranfermarkt als verdediger, maar bij ons dus als vleugelaanvaller gespeeld.
Maar dan nog, stats zijn an sich niet verkeerd maar toch lijkt t geen gelukkig huwelijk te zijn geweest/
Aanvallend middenvelder.. Breng Brands nou niet op ideeënVoor de quizspelers, onthoud dit, je weet maar nooit en lees je ff in in de clubhistorie van Tijani Belaid, half jaar PSV op huur, 0 wedstrijden bij ons maar een clubhopper optima forma
Tijani Belaid - Transferhistorie
Tijani Belaid ➤ zonder club sinds 8 jan. 2024 ➤ Aanvallend middenveld ➤ Marktwaarde: - ➤ * 6 sep. 1987 in Paris, Frankrijkwww.transfermarkt.nl
Aangezien we m eerder al hebben gehuurd staat ie vast in de kaartenbak...Aanvallend middenvelder.. Breng Brands nou niet op ideeën
Helder, staat nu op tranfermarkt als verdediger, maar bij ons dus als vleugelaanvaller gespeeld.
Maar dan nog, stats zijn an sich niet verkeerd maar toch lijkt t geen gelukkig huwelijk te zijn geweest/
Wiki schrijft dat ie later wing-back zou zijn geworden?Volgens mij heeft ie nooit ergens in de verdediging gespeeld, denk een foutje.
Volgens mij speelde hij bij het nationaal elftal op wing back en wellicht bij latere clubs ook. Bij PSV idd nietWiki schrijft dat ie later wing-back zou zijn geworden?
Zie dat ie belangrijk was in 1 van de mooiste CL seizoenen van ons PSV, echt raar dat ik m niet kan herinneren.
Wiki schrijft dat ie later wing-back zou zijn geworden?
Zie dat ie belangrijk was in 1 van de mooiste CL seizoenen van ons PSV, echt raar dat ik m niet kan herinneren.