Overige Oud-Spelers

Teamspirit

International
Beste Ralf,

Aangezien je hier wel kan lezen, hartelijk dank voor alle mooie posts en de inhoudelijke reacties die je altijd gaf.

Het ga je goed en veel plezier met alles wat er op je pad komt.

@forumleiding, sorry dat ik dit topic kaap voor dit bericht.

Groet,

Teamspirit

Phillip Cocu

Assistent Coach
Iemand die de Skiete Willy Podcast volgt? Ik krijg er wel eens wat stukken van mee of ik luister wat onderweg.
Bekendere namen zoals Nillis, Klaas Dijkhoff en Bruggink passeren de revue maar in de laatste aflevering was Tommy van der Leegte te gast, lijkt me wel een aardige gast, kon goed voetballen maar het ontbrak een beetje aan topsport mentaliteit.

Wat een bizar avontuur van hem ook toen hij per ongeluk tussen de zware criminelen in een Amerikaanse cel beland.

Bacchus

Batmin
Administrator
Iemand die de Skiete Willy Podcast volgt? Ik krijg er wel eens wat stukken van mee of ik luister wat onderweg.
Bekendere namen zoals Nillis, Klaas Dijkhoff en Bruggink passeren de revue maar in de laatste aflevering was Tommy van der Leegte te gast, lijkt me wel een aardige gast, kon goed voetballen maar het ontbrak een beetje aan topsport mentaliteit.

Wat een bizar avontuur van hem ook toen hij per ongeluk tussen de zware criminelen in een Amerikaanse cel beland.
Vorig seizoen alle afleveringen gevolgd. Dit seizoen pas twee. Maar, inderdaad zeer vermakelijk al die verhalen. De afleveringen met Martje waren geweldig.

Luc de Jong

Aanvoerder

Luister het elke week door het vele reizen. Leuke podcast die ook vaak ingaat op anekdotes van de desbetreffende gast. En Björn van der doelen die gewoon lekker recht voor z’n raap is, zeker een aanrader

Buitenspelgoal

Aanvoerder
Aanrader om dit even te kijken. Wat een toffe gast is Danjuma. Staat heel sterk in het leven en een intelligente jongen. Ik ben sinds zijn vorige seizoen bij Bournemouth, toen ie ook weer wat meer in beeld kwam steeds meer fan geworden en ik gun hem al zijn succes. Ook iemand die ik graag zie schitteren in Oranje.

Bovenaan Onderaan