Overige Oud-Spelers

Iemand die de Skiete Willy Podcast volgt? Ik krijg er wel eens wat stukken van mee of ik luister wat onderweg.
Bekendere namen zoals Nillis, Klaas Dijkhoff en Bruggink passeren de revue maar in de laatste aflevering was Tommy van der Leegte te gast, lijkt me wel een aardige gast, kon goed voetballen maar het ontbrak een beetje aan topsport mentaliteit.

Wat een bizar avontuur van hem ook toen hij per ongeluk tussen de zware criminelen in een Amerikaanse cel beland.
 
Iemand die de Skiete Willy Podcast volgt? Ik krijg er wel eens wat stukken van mee of ik luister wat onderweg.
Bekendere namen zoals Nillis, Klaas Dijkhoff en Bruggink passeren de revue maar in de laatste aflevering was Tommy van der Leegte te gast, lijkt me wel een aardige gast, kon goed voetballen maar het ontbrak een beetje aan topsport mentaliteit.

Wat een bizar avontuur van hem ook toen hij per ongeluk tussen de zware criminelen in een Amerikaanse cel beland.
Vorig seizoen alle afleveringen gevolgd. Dit seizoen pas twee. Maar, inderdaad zeer vermakelijk al die verhalen. De afleveringen met Martje waren geweldig.
 
Iemand die de Skiete Willy Podcast volgt? Ik krijg er wel eens wat stukken van mee of ik luister wat onderweg.
Bekendere namen zoals Nillis, Klaas Dijkhoff en Bruggink passeren de revue maar in de laatste aflevering was Tommy van der Leegte te gast, lijkt me wel een aardige gast, kon goed voetballen maar het ontbrak een beetje aan topsport mentaliteit.

Wat een bizar avontuur van hem ook toen hij per ongeluk tussen de zware criminelen in een Amerikaanse cel beland.
Luister het elke week door het vele reizen. Leuke podcast die ook vaak ingaat op anekdotes van de desbetreffende gast. En Björn van der doelen die gewoon lekker recht voor z’n raap is, zeker een aanrader
 
Aanrader om dit even te kijken. Wat een toffe gast is Danjuma. Staat heel sterk in het leven en een intelligente jongen. Ik ben sinds zijn vorige seizoen bij Bournemouth, toen ie ook weer wat meer in beeld kwam steeds meer fan geworden en ik gun hem al zijn succes. Ook iemand die ik graag zie schitteren in Oranje.

 
Scamacca staat in de belangstelling van Juve, volgend La Gazzetta. 40 Miljoen euro, naar verluid. Zou toch wat zijn.
 
Leuk artikel over Raymond Beerens in het ED van vandaag.
Destijds een sympathieke, rustige en slimme VWO leerling die het tot een aantal wedstrijden in het eerste van PSV heeft geschopt.
In een tijd dat de begeleiding van toptalenten op school nog in de kinderschoenen stond.
Het begrip LOOT school was nieuw.
Je moest als docent flexibel zijn hetgeen voor een supporter makkelijker was dan voor collega's die niets om voetbal gaven.
En bovendien in een tijd dat eigen jeugd zelden doorbrak bij ons PSV.
Leuk te lezen dat het hem ook maatschappelijk goed gaat.
Al keek ik er wel van op dat hij al 50 blijkt te zijn.
Time passes quickly.
 
Scamacca wellicht nog naar West Ham, die meer willen betalen (richting de 50 miljoen) dan PSG. Lijkt me ook voor hemzelf een betere move met meer potentiële speeltijd. En rond de 5 miljoen of meer voor PSV is gewoonweg lekker. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan verdient die jongen toch wel een eigen topic hier, niet?
 
Oud aanvoerder Pleun Strik is op 78 jarige leeftijd overleden.

Dit droevige bericht brengt me terug in mijn kinderjaren.


Volgens mij staat in dit boek dé foto van die rare handsbal van Pleun Strik. Prachtig boek, overigens, om als kind te lezen en fan te worden.

Las het op good old teletekst.
Raar dat op VP geen melding gemaakt wordt van zijn overlijden. Toch 8x aan de aftrap gestaan van interlands.
 
Laatst bewerkt:
Leuk, hoop dat hij iets van zijn klasse kan laten zien bij RKC, woon vlakbij Waalwijk dus ga zeker eens kijken.
 
Hopelijk voor RKC scoort hij niet in zijn eerste wedstrijd, anders gaat hij dadelijk nog denken dat hij te goed is voor die club.
 
Ik ben zijn verhaal eigenlijk weer vergeten. Valt hem - behalve het naast z’n schoenen lopen en z’n talent vergooien - iets te verwijten richting PSV?
 
Ik ben zijn verhaal eigenlijk weer vergeten. Valt hem - behalve het naast z’n schoenen lopen en z’n talent vergooien - iets te verwijten richting PSV?
Hij heeft ruim een half jaar, volgens mij vanaf november destijds, geroepen zijn contract te gaan verlengen. Hey beloofd aan de supporters. Toen uiteindelijk wilde meneer niet tekenen en voor t sportieve plaatje naar Valencia gegaan. Waar hij een stuk meer kon verdienen dan bij ons weliswaar.
 
Hij heeft ruim een half jaar, volgens mij vanaf november destijds, geroepen zijn contract te gaan verlengen. Hey beloofd aan de supporters. Toen uiteindelijk wilde meneer niet tekenen en voor t sportieve plaatje naar Valencia gegaan. Waar hij een stuk meer kon verdienen dan bij ons weliswaar.

Als ik Wikipedia mag geloven was er inderdaad een langdurig getouwtrek over z'n contract, toen over een transfer en heeft PSV hem uiteindelijk eruit gezet. Daarna is het niet meer gekomen. Kon het nergens meer waarmaken en ook berichten over motivatie problemen elders.
 
Als ik Wikipedia mag geloven was er inderdaad een langdurig getouwtrek over z'n contract, toen over een transfer en heeft PSV hem uiteindelijk eruit gezet. Daarna is het niet meer gekomen. Kon het nergens meer waarmaken en ook berichten over motivatie problemen elders.
Klopt. Bakkali heeft na zijn doorbraak in 2013 niet meer willen verlengen. Gewoon een ondankbaar mannetje, wilde direct een grote -financiële- sprong maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan