Overige Nationale Teams

In de nacht van zondag op maandag (02.00) ook nog een mooie clash tussen Argentinië en Brazilië voor de Copa America. Toch wel een van de laatste kansen voor de 34 jarige Messi om zijn eerste grote internationale prijs te pakken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eerste prijs voor Messi met Argentinië. Zou mooi gelijk bedanken nu.
 
Denk zomaar dat hij er nog wel een jaartje aan vast wil plakken nu. Nog één keer proberen om het WK te winnen, al zie ik dat echt niet gebeuren.
 
Denk zomaar dat hij er nog wel een jaartje aan vast wil plakken nu. Nog één keer proberen om het WK te winnen, al zie ik dat echt niet gebeuren.
Met deze stats zou ik ook nog niet stoppen:

LaLiga35 gespeeld 30 goals en 11 assists. Champions League6 gespeeld 5 goals en 2 assists. Copa del Rey5 gespeeld 3 goals en 1 assists
En 4 goals en 5 assists in de Copa America
 

Dick Advocaat moet Irak naar het WK gaan leiden​

link

Dick Advocaat staat op het punt bondscoach te worden van Irak. De onderhandelingen met de voetbalbond van het land uit het Midden-Oosten bevinden zich in de afrondende fase.

o.O

Dick is knettergek. :maniac: :lmao:
Hij kan niet thuis zitten. :geek:
 

Dick Advocaat moet Irak naar het WK gaan leiden​

link

Dick Advocaat staat op het punt bondscoach te worden van Irak. De onderhandelingen met de voetbalbond van het land uit het Midden-Oosten bevinden zich in de afrondende fase.

o.O

Dick is knettergek. :maniac: :lmao:
Hij kan niet thuis zitten. :geek:
Gasten met een slecht huwelijk pik je d'r zo tussenuit :cautious:
 
Ik snap dit ook echt niet van de Iraakse bond. Alsof Dick zich gaat verdiepen in de Iraakse competitie, daar geloof ik echt geen snars van.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dit ook echt niet van de Iraanse bond. Alsof Dick zich gaat verdiepen in de Iraakse competitie, daar geloof ik echt geen snars van.
Wat de Iraanse bond met Irak te maken heeft, geen idee ;)

Heeft Beenhakker (?) zich toen verdiept in Trinidad en Tobago? Aan de andere kant, met wat beelden kan je je aardig verdiepen, en beelden zijn er genoeg tegenwoordig.
 
Wat de Iraanse bond met Irak te maken heeft, geen idee ;)

Heeft Beenhakker (?) zich toen verdiept in Trinidad en Tobago? Aan de andere kant, met wat beelden kan je je aardig verdiepen, en beelden zijn er genoeg tegenwoordig.
Ik weet het niet, ik zie Advocaat er gewoon niet voor aan om dat te doen, Beenhakker daarentegen wel.
Maar misschien zit ik mis hoor, gebeurt me wel eens.
 
Ik weet het niet, ik zie Advocaat er gewoon niet voor aan om dat te doen, Beenhakker daarentegen wel.
Maar misschien zit ik mis hoor, gebeurt me wel eens.
Och, misschien verdiept ie zich niet, ook ik kan fout zitten. Maar verdiepen is wel makkelijker dan 20 jaar terug, dat was meer t punt.
 

Dick Advocaat moet Irak naar het WK gaan leiden​

link

Dick Advocaat staat op het punt bondscoach te worden van Irak. De onderhandelingen met de voetbalbond van het land uit het Midden-Oosten bevinden zich in de afrondende fase.

o.O

Dick is knettergek. :maniac: :lmao:
Hij kan niet thuis zitten. :geek:
Niet als een kleine generaal maar als een Amerikaanse generaal oliedollars veiligstellen.
 
Wie rijk is, wil alleen maar meer meer meer.
Advocaat moet wel heel goed opletten: de Iraakse voetbalbond is niet zo stipt qua betalen. De Sloveense trainer Srecko Katanec stapte namelijk om die reden eerder deze maand op. Hij beweert 6 maanden geen salaris te hebben gekregen. Advocaat had met Feyenoord onenigheid over het uitbetalen van een Europese bonus.

Dan wordt Dick heel boos als hij geen stuiver krijgt in Irak. :lmao:

Dagobert Dick :money: moet maar eens op zijn al vergaarde goudstukken gaan zitten en gewoon een amateurclub gaan trainen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan