Overige Nationale Teams

Buitenspelgoal

Routinier
Engeland in eigen huis na 36 seconden op achterstand tegen Kosovo door een gigantische blunder (pass van CV Keane gewoon in de voetten van een van de aanvallers). Wauw.

Buitenspelgoal

Routinier
Daarna gewoon 5-3 gewonnen. Die Britten scoren makkelijk.

Het is vooral die voorhoede die het doet, die is van wereldklasse. Het middenveld, inclusief die enorm overhypte Rice (om even een voorbeeld te geven dat je spelers flink hypen niet per se iets Nederlands is) en de verdediging (wellicht op Trent na) vind ik echt niet bijzonder.

Der Jaufe

Clubicoon
Het is vooral die voorhoede die het doet, die is van wereldklasse. Het middenveld, inclusief die enorm overhypte Rice (om even een voorbeeld te geven dat je spelers flink hypen niet per se iets Nederlands is) en de verdediging (wellicht op Trent na) vind ik echt niet bijzonder.
Dus daar was wel een goede Trent zichtbaar in de verdediging.

Penalty

Internationale Legende
Guus Hiddink wordt bondscoach van Curaçao

link

Guus Hiddink wordt de nieuwe bondscoach van Curaçao. Hij zal samen met Hedwiges Maduro het nationale voetbalteam gaan leiden.

o.O

Guus toch. :rolleyes: :maniac:

Nep Scout

Routinier
Guus Hiddink wordt bondscoach van Curaçao

link

Guus Hiddink wordt de nieuwe bondscoach van Curaçao. Hij zal samen met Hedwiges Maduro het nationale voetbalteam gaan leiden.

o.O

Guus toch. :rolleyes: :maniac:
Mooi man! Curaçao is een beetje aan het opkomen heb ik het gevoel. Guus kan daar lekker helpen met de stap te maken.

robpsv11

Grammatifaler
Lekker man. Beetje op dat eiland vertoeven op je oude leeftijd. Af en toe een potje voetbal op andere eilanden. Lekker genieten daar

Penalty

Internationale Legende
Lekker man. Beetje op dat eiland vertoeven op je oude leeftijd. Af en toe een potje voetbal op andere eilanden. Lekker genieten daar

:unsure: De voetballers van Curaçao voetballen doorgaans niet op Curaçao. :rolleyes:
Slechts heel af en toe bij een thuis-interland.

Bovenaan Onderaan