Overige Nationale Teams

Dick heeft een geschat vermogen van € 23 miljoen.
Onbegrijpelijk dat hij bondscoach wordt van Irak. :FP:
Zouden er bij de IS nog wat goede aanvallers rondlopen?
Hij is natuurlijk wel Feyenoord gewend, maar dit is toch wel next level.
Je moet er maar zin in hebben…
 

Marokkaanse bondscoach geeft uitleg over afwezigheid 'niet gedisciplineerde' Ziyech

link

'Hij zag er niet uit als een speler die met het nationale team strijdt voor WK-kwalificatie'
'Voor het eerst in mijn carrière zag ik een speler bij de nationale ploeg die niet wil trainen en doet alsof hij geblesseerd is. Hoewel tests hebben uitgewezen dat hij kan spelen. Ik zal dit gedrag niet tolereren zolang ik bondscoach ben van Marokko.'

Wat is dat toch met die jongens dat ze geen discipline hebben? :rolleyes:
 
Frankrijk - Bosnië Herzegovina 1-1
En dan denkt dat stelletje veredelde sterren ... :rolleyes: ;)
 

Oranje <19 heeft ook wat problemen lees ik. Hoewel ik t wel kan begrijpen dat afspraken en protocollen belangrijk zijn, vraag ik me aan de andere kant af in hoeverre dit voorkomen kan worden. Zijn bubbels te strikt, faalt de oranisatie en begeleiding, of is het puur dat deze 5 blaam treft?
 

Dortmund wil geblesseerde Haaland niet naar Noorwegen laten vertrekken

link
Noorwegen moet het in de komende WK-kwalificatiewedstrijden mogelijk doen zonder topschutter Erling Haaland. Borussia Dortmund wil de 21-jarige spits, die herstellende is van een spierblessure, niet afstaan voor de interlandperiode.

Dat kan gunstig uitpakken voor Nederland. Laat Noorwegen maar punten verliezen tegen Turkije en/of Montenegro.
 

Haaland definitief niet inzetbaar voor Noorwegen in komende interlandweek

link

Noorwegen moet het de komende WK-kwalificatieduels definitief zonder Erling Haaland doen. De topspits mist de wedstrijden tegen Turkije en Montenegro, in de groep waarin ook Oranje speelt.
 
We got Jamaica on Thursday in Austin, Texas and I will be in attendance:grin:. Hopefully we get the 3 points and keep the momentum going. Still embarrassed we didn't quality for the last WC.
 
Terug
Bovenaan Onderaan