Oranjespeler van het WK'22

Wel handig dit, iedereen die op Blind stemt kun je zo een ban geven
Leuk gevonden zo.:)
Heb gisteren niet kunnen kijken. Er waren belangrijker dingen.
Volgende keer toch maar weer punten geven nu ik zie dat de zwaar overschatte Frenkie de Jong de voór het WK zwaar onderschatte Cody Gakpo bijna op de hielen zit.
De enige die bij onze Stratummer in de buurt mag komen lijkt me Noppert. Voor de rest m.i. echt niemand.
 
Heb gisteren niet kunnen kijken. Er waren belangrijker dingen.
Volgende keer toch maar weer punten geven nu ik zie dat de zwaar overschatte Frenkie de Jong de voór het WK zwaar onderschatte Cody Gakpo bijna op de hielen zit.
De enige die bij onze Stratummer in de buurt mag komen lijkt me Noppert. Voor de rest m.i. echt niemand.
Aké ook niet?
 
Leuk gevonden zo.:)
Heb gisteren niet kunnen kijken. Er waren belangrijker dingen.
Volgende keer toch maar weer punten geven nu ik zie dat de zwaar overschatte Frenkie de Jong de voór het WK zwaar onderschatte Cody Gakpo bijna op de hielen zit.
De enige die bij onze Stratummer in de buurt mag komen lijkt me Noppert. Voor de rest m.i. echt niemand.
Dumfries was ook heel goed, in tegenstelling tot de poulefase.
 
Leuk gevonden zo.:)
Heb gisteren niet kunnen kijken. Er waren belangrijker dingen.
Volgende keer toch maar weer punten geven nu ik zie dat de zwaar overschatte Frenkie de Jong de voór het WK zwaar onderschatte Cody Gakpo bijna op de hielen zit.
De enige die bij onze Stratummer in de buurt mag komen lijkt me Noppert. Voor de rest m.i. echt niemand.
Kunnen we Noppert voortaan Lurch noemen?
 
Vanavond tegen Argentinië. De spanning stijgt. Verlengt Oranje het verblijf in Qatar met een week en 2 wedstrijden of vliegt het morgen teleurgesteld naar huis?

Afgelopen weekend was Dumfel Demfries Denzel Dumfries de absolute uitblinker bij Oranje: 1 goal, 2 assists en een bal van de lijn. Alle 11 de stemmers beloonden hem met de maximale 8 punten. Nathan Aké, Andries Noppert, Cody Gakpo, Memphis Depay en zelfs Daley Blind scoorden aardig wat punten! En dankzij rico staat debutant Xavi Simons niet op 0!

In de stand zien we Cody Gakpo nog steeds relatief ruim op kop staan. Nathan Aké verdrong Andries Noppert van de 2e plaats. Denzel Dumfries vindt aansluiting bij het podium. Memphis Depay (van 9 naar 6) en Daley Blind (van 26! naar 9) deden goede zaken in het klassement.

6393057352052-dumfries_oranje.JPG


639305eb0cb0a-oranje4.JPG


639306d6eb21b-oranje44.JPG
 
Vooralsnog scoren de 3 grote namen (Depay, F. de Jong en van Dijk) verrassend laag. Hopelijk kunnen zij wel het verschil maken vanavond.
 
Vooralsnog scoren de 3 grote namen (Depay, F. de Jong en van Dijk) verrassend laag. Hopelijk kunnen zij wel het verschil maken vanavond.
Depay is vrij logisch natuurlijk. Met 0 ritme naar het WK en heeft de groepsfase vooral moeten gebruiken om weer ritme op te doen. Ondanks wat foutjes tegen de VS merkte je daar al weer dat hij veel beter in zijn spel kwam.

Frenkie wisselt dit toernooi geniale momenten af met mindere momenten. In zijn geval ook wel verklaarbaar, omdat hij naar mijn idee te veel op moet lossen op het middenveld, waardoor fouten erin sluipen. Zijn partner op het middenveld, wie het ook was in een bepaalde wedstrijd, wist hem zelden adequaat te ondersteunen.

Van Dijk kan en moet inderdaad beter, al vraag ik mij af of die echt nog zijn absolute topniveau gaat aantikken. Toch een tikkeltje ingeleverd na die forse blessure (kut Pickford).
 
1. Ondanks dat Weghorst 2 x scoorde toch Ake, de beste man van Nl deze wedstrijd en het toernooi
2. Weghorst
3. Gakpo
4. Noppert, weer goed gekeept, bij pingels was hij hopeloos
5. Berghuis, viel goed in
6. Moeilijk, toch maar Timber

De grote sterren gaven ook deze wedstrijd weer niet thuis: Memphis, Frenkie, Van Dijk
 
Van Dijk snap ik niet zo. Speelde onopvallend, niet slecht, maar zeker niet goed, en mist de beslissende penalty
 
Ik snap de sympathiepuntjes voor Cody niet echt, hij heeft echt 0 gevaar gecreëerd vandaag

1. Weghorst
2. Ake
3. Berghuis
4. Timber (ondanks een aantal hele gevaarlijke momentjes)
5. Noppert
6. Frenkie
 
Terug
Bovenaan Onderaan