Oranjespeler van het WK'22

Helaas niet af kunnen zien maar ik heb na de wedstrijd wel wat dingen mee gekregen waardoor ik een top 6 wil insturen.

1. Gakpo, debutant die viral gaat en meteen een record op zijn naam heeft. Blijft maar scoren deze Eindtovenaar.
2. F. de Jong, eindelijk zijn goal. Sympathieke speler.
3. Van Dijk
Speelde best solide maar het tempo aan de bal mag nog steeds omhoog.
Goed hoe hij voor de wedstrijd terugkomt op zijn uitspreken na de kritiek van Van Basten en zichzelf rectificeert. Dit heeft geen invloed op zijn cijfer maar ik vind het gewoon mooi.
4. Aké, verdedigend in orde
5. Noppert, deed zijn werk. Maar er zullen kale plekken te zien zijn waar zijn kicksen in het gras stonden want veel had hij niet te doen.
6. Klaassen dan maar de 1e helft was slecht maar ik hoor dat hij een goede 2e helft speelde. Ik hoop niet dat de scouting van PSV dit gezien heeft.
 
Helaas niet af kunnen zien maar ik heb na de wedstrijd wel wat dingen mee gekregen waardoor ik een top 6 wil insturen.

1. Gakpo, debutant die viral gaat en meteen een record op zijn naam heeft. Blijft maar scoren deze Eindtovenaar.
2. F. de Jong, eindelijk zijn goal. Sympathieke speler.
3. Van Dijk
Speelde best solide maar het tempo aan de bal mag nog steeds omhoog.
Goed hoe hij voor de wedstrijd terugkomt op zijn uitspreken na de kritiek van Van Basten en zichzelf rectificeert. Dit heeft geen invloed op zijn cijfer maar ik vind het gewoon mooi.
4. Aké, verdedigend in orde
5. Noppert, deed zijn werk. Maar er zullen kale plekken te zien zijn waar zijn kicksen in het gras stonden want veel had hij niet te doen.
6. Klaassen dan maar de 1e helft was slecht maar ik hoor dat hij een goede 2e helft speelde. Ik hoop niet dat de scouting van PSV dit gezien heeft.
Want je bent bang dat PSV Klaassen wil kopen? Ik dacht trouwens dat het een grapje was, maar hij was gisteren dus kennelijk uitgeroepen tot MOTM. Man, man, wat speelde hij een beroerde wedstrijd; alle ballen schoten van zijn voeten, slechte passing etc. :lmao:
 
Want je bent bang dat PSV Klaassen wil kopen? Ik dacht trouwens dat het een grapje was, maar hij was gisteren dus kennelijk uitgeroepen tot MOTM. Man, man, wat speelde hij een beroerde wedstrijd; alle ballen schoten van zijn voeten, slechte passing etc. :lmao:
Het was een grap. 1 goede helft, het ook dat Schmidt hem wil
 
Morgen mag Oranje weer aan de slag. Een mooi moment voor een tussenstand in dit topic. Helaas slechts 8 stemmers. Tja, de wedstrijd tegen Qatar hield niet over. Cody Gakpo scoorde weer, 3 wedstrijden op rij en een vertraagde echte hattrick (kop, links, rechts). Een mooi moment voor een speler, die misschien niet eens als basisspeler werd ingeschat. We wachten nog op minuten van de andere PSV-ers. Gakpo wordt hier voor beloond "man of the match" en de nieuwe koploper in de stand! Frenkie de Jong scoorde ook en pakte redelijk wat punten en nadert de top 3.

6389d320472f6-gakpo_oranje.JPG


6389d4434f888-oranje3.JPG


6389d44b56a87-oranje33.JPG
 
1. Dumfries
2. Noppert
3. Gakpo
4. Ake
5. Timber
6. Simons (aanmoedigongpuntjes)

Ondanks goals en assists van Blind en Memphis, vond ik ze belabberd spelen. Blind was vaak afwezig in de verdediging en were er geregeld uitgelopen. Memphis speelde voor zich zelf met allerlei kansloze acties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan