Mikasa
Internationale Legende
Ja maar, wat deed je dan tijdens de wedstrijd?Aiaiai, zó goed heb ik ook weer niet opgelet.
1. Noppert
2. Gakpo
3. Frenkie
4. Berghuis
5. Klaassen
6. Depay
Zoiets?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar, wat deed je dan tijdens de wedstrijd?Aiaiai, zó goed heb ik ook weer niet opgelet.
1. Noppert
2. Gakpo
3. Frenkie
4. Berghuis
5. Klaassen
6. Depay
Zoiets?
Eten, in de auto naar Artis, wachten in het Planetarium. Rustig kijken zat er niet bij.Ja maar, wat deed je dan tijdens de wedstrijd?![]()
Okay, ik hou me vaak aan de regels . Als het niet anders kan komt hier de nieuwe versie.Tsja. De regels zeggen altijd “compleet lijstje inleveren” anders telt je inbreng niet mee. De keuze is aan jou![]()
Nou gaf eigenlijk Frenkie die fout aan Timber cadeau.Ake
Noppert
Cody
Timber
Van Dijk
Frenkie
Zo jammer dat Timber die fout maakte. Speelde een goeie eerste helft.
Je vergeet Luuk de Jong. Over getalenteerde, aantrekkelijke voetballers gesproken... verder helemaal eens met je verhaal.Eerst Gakpo, dan lange tijd helemaal niets of niemand, dan de Toren van Joure en dan nog een eervolle vermelding voor Xavi, omdat het schandalig is dat de ene houthakker na de ander wel mag invallen tegen de ultieme koekenbakkersploeg van dit WK en een getalenteerde, aantrekkelijke voetballer (die schijnbaar iedereen zoek speelt op de training) niet.
Tja, het is vloeken in de kerk hier maar Luuk de Jong vind ik dus echt alles behalve een getalenteerde speler waar je ook als neutrale toeschouwer (want daar zit de nuance) graag voor naar het stadion komt.Je vergeet Luuk de Jong. Over getalenteerde, aantrekkelijke voetballers gesproken... verder helemaal eens met je verhaal.