Oranjespeler van het WK'22

Mikasa

Internationale Legende
Is er animo om bij elke wedstrijd van Oranje te stemmen voor een "Oranjespeler van het WK'22"? Weken zonder "PSV-speler van de week" is ook zo lang ;)

Het zijn niet zo veel wedstrijden, dus ik denk dat het daarom leuker is om wat meer spelers punten te geven. Ik wil de stand wel weer bijhouden.

Voorstel puntenverdeling per wedstrijd:

Nummer 1: 8 punten
Nummer 2: 6 punten
Nummer 3: 4 punten
Nummer 4: 3 punten
Nummer 5: 2 punten
Nummer 6: 1 punt

Verder natuurlijk zelfde regels als normaal.
 
Voorstel, omdat het weinig wedstrijden zijn het opsplitsen in: aanvaller van het wk, middenvelder van het wk en verdediger van het wk? Omdat je mogelijk voornamelijk met dezelfde keeper speelt valt die gewoon onder verdedigers.

Na elke wedstrijd dus de best presterende aanvaller, middenvelder en verdediger kiezen. Kun je het ook gewoon lekker bij een top 3 per linie houden. 6 spelers opnoemen in hierarchische volgorde ga ik persoonlijk een beetje arbitrair vinden. Kan is groot dat ik niet echt weet wat nou de reden is dat ik een speler op plek 5 of 6 zet. Daarnaast ook wel wat leuker in mijn ogen. Als Oranje domineert gaan alle punten namelijk naar aanvallers, en andersom als Oranje veel onder druk komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
Super nice Mikasa
Voorstel, omdat het weinig wedstrijden zijn het opsplitsen in: aanvaller van het wk, middenvelder van het wk en verdediger van het wk? Omdat je mogelijk voornamelijk met dezelfde keeper speelt valt die gewoon onder verdedigers.

Na elke wedstrijd dus de best presterende aanvaller, middenvelder en verdediger kiezen. Kun je het ook gewoon lekker bij een top 3 per linie houden. 6 spelers opnoemen in hierarchische volgorde ga ik persoonlijk een beetje arbitrair vinden. Kan is groot dat ik niet echt weet wat nou de reden is dat ik een speler op plek 5 of 6 zet. Daarnaast ook wel wat leuker in mijn ogen. Als Oranje domineert gaan alle punten namelijk naar aanvallers, en andersom als Oranje veel onder druk komt te staan.
Ik vind oorspronkelijke idee van een top 6 ook leuk. De spelers die op 5 en 6 eindigen krijgen toch niet veel punten dus dan is het niet zo erg als je een keer niet weet wie je moet kiezen? Desnoods nog minder punten geven.

Of een top 6 kiezen waarvan er 3 verplicht zijn?
 
Voorstel, omdat het weinig wedstrijden zijn het opsplitsen in: aanvaller van het wk, middenvelder van het wk en verdediger van het wk? Omdat je mogelijk voornamelijk met dezelfde keeper speelt valt die gewoon onder verdedigers.

Na elke wedstrijd dus de best presterende aanvaller, middenvelder en verdediger kiezen. Kun je het ook gewoon lekker bij een top 3 per linie houden. 6 spelers opnoemen in hierarchische volgorde ga ik persoonlijk een beetje arbitrair vinden. Kan is groot dat ik niet echt weet wat nou de reden is dat ik een speler op plek 5 of 6 zet. Daarnaast ook wel wat leuker in mijn ogen. Als Oranje domineert gaan alle punten namelijk naar aanvallers, en andersom als Oranje veel onder druk komt te staan.
Het nadeel hiervan is dat een keeper dan nooit uitblinker kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan