Omonia Nicosia - PSV | Donderdag 29 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou ja geen goede is gechargeerd idd. Ik beoordeel een back als een moderne back en dat is hij niet. Hij kan een goede cv worden maar voor een moderne back komt hij techniek en drive te kort.
Ik zie en beoordeel hem eerlijk gezegd louter als CV, niet als back, en dat doet hij m.i. meer dan prima. Nou nog een goede LCV ernaast, liefst eentje met lengte, want hoewel Boscagli voetballend prima is, en vandaag af en toe wat goede verdedigende acties liet zien, is hij veel te klein, waardoor elke hoge voorzet een gevaarlijke kans oplevert.
 
Aanvallen? De kritiek van de supporters is echt niet onterecht geweest hoor, voetbal is niet kritiekloos.
Aanvallen is misschien een te sterk woord. Maar bedoel meer dat de kritiek op Madueke meer op jeugdigheid wordt gegooid en bij Mo toch een stuk minder.

Maar misschien zit het wel tussen de oren.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het meestal schijtirritant.
Ik ook. Ik zie veel liever een afgetekende overwinning, zoals een 0-13 in de Koel; ik verlang naar een superieur PSV, niet naar een PSV dat in de slotseconden de overwinning over de streep trekt wat dan als "kwaliteit" gezien wordt. Ik wil gewoon mooi, vloeiend aanvallend voetbal zien van de eerste t/m de laatste minuut, waarbij er geen enkel moment overwogen wordt om niet meer naar het volgende doelpunt op zoek te gaan, en waarbij de eindstand geen twijfel laat wie er de betere partij was.
 
Ik hoop ook voor PSV dat men nu eindelijk in gaat zien dat een weergaloze parel zoals Madueke nooit zou mogen banken voor een verdienstelijke pinchhitter zoals Zahavi, zoals ik al betoogde voordat laatstgenoemde uberhaupt een minuut had gespeeld bij jullie. Maar als men wil blijven terugvallen op dat hij nog zo jong is etc, be my guest hoor.
 
Ik ook. Ik zie veel liever een afgetekende overwinning, zoals een 0-13 in de Koel; ik verlang naar een superieur PSV, niet naar een PSV dat in de slotseconden de overwinning over de streep trekt wat dan als "kwaliteit" gezien wordt. Ik wil gewoon mooi, vloeiend aanvallend voetbal zien van de eerste t/m de laatste minuut, waarbij er geen enkel moment overwogen wordt om niet meer naar het volgende doelpunt op zoek te gaan, en waarbij de eindstand geen twijfel laat wie er de betere partij was.
Dat willen we allemaal na 2 jaar droog staan. Maar dat kun je nu en van wat er in het veld stond niet verwachten. De tweede helft zagen we eindelijk het psv wat het moet gaat worden. We hebben een korte voorbereiding gehad, laat de selectie rond en moeten nu ook inleveren qua selectiebreedte. Op papier een selectie waar ik de tissues voor tevoorschijn haal. Even geduld hebben dus..
 
Aanvallen is misschien een te sterk woord. Maar bedoel meer dat de kritiek op Madueke meer op jeugdigheid wordt gegooid en bij Mo toch een stuk minder.
Omdat Madueke zelfs als hij zwak speelt, soms net bij de laatste stap een vergissing maakt of net niet beheerst genoeg is in die laatste fase van zijn actie, soms komt dat met jeugdige overmoed of mist hij net dat stukje ervaring. Maar de volgende actie is juist weer heel erg goed.
Bij Mo ontbrak dat bijna volledig in slechte doen.
Madueke levert ook meer arbeid, speelt ook mee.

Als je dan zo een duel als vandaag ziet, dan verspeeld Mo ook wel eens een bal op die manier, alleen is het dan geen dribbel maar een pass die uit de richting is, dan is er niet veel anders dan bij Noni nee.

Maar zo verloren als Mo tegen Heracles geloof ik? Heeft Noni er nooit bij gelopen.
Zijn ook twee verschillende situaties, vooral in de privésfeer.
 
Ik hoop ook voor PSV dat men nu eindelijk in gaat zien dat een weergaloze parel zoals Madueke nooit zou mogen banken voor een verdienstelijke pinchhitter zoals Zahavi, zoals ik al betoogde voordat laatstgenoemde uberhaupt een minuut had gespeeld bij jullie. Maar als men wil blijven terugvallen op dat hij nog zo jong is etc, be my guest hoor.
goed genoeg is oud genoeg; zo simpel is het zou het moeten zijn.
Dat willen we allemaal na 2 jaar droog staan. Maar dat kun je nu en van wat er in het veld stond niet verwachten. De tweede helft zagen we eindelijk het psv wat het moet gaat worden. We hebben een korte voorbereiding gehad, laat de selectie rond en moeten nu ook inleveren qua selectiebreedte. Op papier een selectie waar ik de tissues voor tevoorschijn haal. Even geduld hebben dus..
Dat wil ik niet na 2 jaar droog staan. Dat wil ik altijd. Dat wil ik al sinds 1988. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan