Omonia Nicosia - PSV | Donderdag 29 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou ja geen goede is gechargeerd idd. Ik beoordeel een back als een moderne back en dat is hij niet. Hij kan een goede cv worden maar voor een moderne back komt hij techniek en drive te kort.
Tsja als je Max al niet goed vindt, dan is Teze inderdaad ook geen goeie back.
 
Perez vond ik in zijn eerste periode een verademing op TV, maar hij begint zich steeds meer te manifesteren als de Angela de Jong onder de voetbalanalisten. Geforceerd recalcitrant doen om interessant over te komen. Je hebt een afwijkende mening, Kenneth - nu weten we het wel.
 
Nou ja geen goede is gechargeerd idd. Ik beoordeel een back als een moderne back en dat is hij niet. Hij kan een goede cv worden maar voor een moderne back komt hij techniek en drive te kort.
Eens over alles. Toepasselijk ook dat je moderne back noemt, ook mee eens. CV ook mee eens, techniek ook. Maar drive heeft hij toch wel, kan meedogenloos, volhardend verdedigend ingrijpen?
 
Tsja als je Max al niet goed vindt, dan is Teze inderdaad ook geen goeie back.
Vind ik een opportunistische uitspraak van je en oom niet de waarheid: ik heb gezegd dat Max nu sinds een aantal wedstrijden niet brengt waarvoor hij gehaald is. Daarmee geef ik juist aan dat ik veel van hem verwacht... Nooit gezegd dat hij geen goede back is. Jammer dit.
 
Perez, de Sjaak Swart van de FOX analisten. :confused:

Ik vind het jammer, want Perez heeft echt veel verstand van voetbal, en vaak vind ik het een goede analist.
Ik heb niet zo'n probleem met Perez. Hij heeft het vaak bij het rechte eind en geeft de juiste analyse van een wedstrijd. Dat het een eigenaardige jongen is dat weten we al jaren.
 
Vind ik een opportunistische uitspraak van je en oom niet de waarheid: ik heb gezegd dat Max nu sinds een aantal wedstrijden niet brengt waarvoor hij gehaald is. Daarmee geef ik juist aan datum veel van hem verwacht... Nooit gezegd dat hij geen goede back is. Jammer dit.
Beetje gezond opportunisme niks mis mee. In de voetballerij dan.

Was overigens vooral als grapje/steekje bedoeld. Zal volgende keer een smiley toevoegen.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Mooi nieuws nu:

Nederland: 2x winst, 1 gelijk, 1 verlies
Oostenrijk: 2x winst, 2x verlies

We lopen dus zelfs nog uit deze ronde op Oostenrijk. Deze late winst van ons aller PSV is dus ook geweldig nieuws voor de ranglijst.

En belgie: 1x winst 1x gelijk 2x verlies
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan