Omonia Nicosia - PSV | Donderdag 29 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lees maar even terug, dit zijn allemaal daadwerkelijke voorbeelden. Kijk, jouw kritiek op Sangaré is prima, maar dat negatieve gedoe waar nagenoeg elke speler er blijkbaar niks van kan en zo'n onwaarschijnlijke tegengoal blijkbaar de schuld van Mvogo is, ik kan er weinig mee.

Voor zover niet duidelijk: ik projecteerde hier slechts het gevoel van anderen. Natuurlijk kan Mvogo hier niks aan doen.
Ik vind wel dat Mvogo hier behoorlijk wordt verdedigd en in het verleden hoog op de troon is gezet. Hij heeft natuurlijk al verschillende capriolen uitgehaald. in de afgelopen tijd. Voor mij is het echte bewijs van een super keeper nog niet geleverd. Gewoon een goede keeper, niet beter of slechter dan Unnerstall.
 
Ik vind wel dat Mvogo hier behoorlijk wordt verdedigd en in het verleden hoog op de troon is gezet. Hij heeft natuurlijk al verschillende capriolen uitgehaald. in de afgelopen tijd. Voor mij is het echte bewijs van een super keeper nog niet geleverd. Gewoon een goede keeper, niet beter of slechter dan Unnerstall.
Ik vind hem persoonlijk beter dan Unnerstall. Geen top keeper maar staat er, denk ik, naar mijn mening wel terecht in. Vind hem ook beter dan Zoet. Dus ik vind hem zeker een voortgang. Maar (nog) geen topper. Helaas een aantal blunders in te korte tijd. Nu moet ik wel zeggen die bal van gisteren had iedere keeper kunnen overkomen. Als hij wel in de goal stond en er werd een prachtige steekpass gegeven en een 1 op 1 situatie. Waarin Mvogo dus te laat uit kwam. Dan werd dat weer als kritiek gezet. Hij had het doelpunt kunnen voorkomen maar vond dit, persoonlijk, minder erg dan tegen bijvoorbeeld Emmen.
 
Ik hoop ook voor PSV dat men nu eindelijk in gaat zien dat een weergaloze parel zoals Madueke nooit zou mogen banken voor een verdienstelijke pinchhitter zoals Zahavi, zoals ik al betoogde voordat laatstgenoemde uberhaupt een minuut had gespeeld bij jullie. Maar als men wil blijven terugvallen op dat hij nog zo jong is etc, be my guest hoor.
Ik vind dit persoonlijk een beetje de waan van de dag om hem op basis van gisteren een definitieve basisplek te geven. Madueke speelde gisteren echt zéér sterk en heeft een paar keer zeer sterk gespeeld als pinchitter. Alleen tegen Vitesse vond ik hem eigenlijk vrij slecht spelen. Voor een basis plaats is hij op dit moment nog te wisselvallig. Ik denk ook dat hij vaak beter tot recht komt om iets open te breken met zijn snelheid, kracht en techniek. Vaak houd hij dat (nog) niet 90 minuten vol. Daarom vind ik hem op dit moment meer een pinchitter dan Zahavi. Ik denk persoonlijk dat volgend jaar Madueke of de rol van Malen overneemt of dat Zahavi dan pinchitter is. En tuurlijk als hij zich stormachtig ontwikkeld dan kan het ook dit seizoen gebeuren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan