Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, ik twijfel aan zijn rendement. Of niet eens twijfel, zijn rendement is ondermaats. Bakkali en Labyad konden ook heel erg goed voetballen, maar je hebt meer nodig om te slagen. Mo moet laten zien dat hij verbetert in zijn spel (wat hij tegen ADO liet zien, goede stap leek me dat), maar het elitaire gedrag wat hij vertoont kan ik niet zo goed tegen. Ik geef Schmidt groot gelijk dat hij jongens met kapsones erlangs zet wanneer die kapsones niet gegrond zijn. Mo is nog een (zeer groot) talent en geen sterspeler.
Maar bij Bakkali en Labyad kan je inderdaad concluderen dat ze meer een eeuwig talent zijn en niet een geslaagde sterspeler (met name Labyad is wel erg gezakt qua niveau).
Mo is 19. Dus die heeft voor mij nog wel wat krediet om het te laten zien. Op basis waarvan concludeer jij dat hij elitair gedrag vertoont?
 
Maar bij Bakkali en Labyad kan je inderdaad concluderen dat ze meer een eeuwig talent zijn en niet een geslaagde sterspeler (met name Labyad is wel erg gezakt qua niveau).
Mo is 19. Dus die heeft voor mij nog wel wat krediet om het te laten zien. Op basis waarvan concludeer jij dat hij elitair gedrag vertoont?
Dat hij zich op deze manier opstelt. Ontevreden zijn met wissels, maniertjes op het veld. Begrijp me niet verkeerd ik ben een enorm fan van Mo, maar hij moet wel stappen zetten om echt belangrijk te worden voor PSV. Dat is hij nog niet.

Misschien moet hij met Depay gaan praten over werkethiek. Die had dat wel enorm. Bij een tegenslag niet piepen als hij ff op de bank belandt maar 10 stappen extra zetten om te laten zien dat ie toch in de basis hoort. Dat mis ik bij Mo
 
Dat hij zich op deze manier opstelt. Ontevreden zijn met wissels, maniertjes op het veld. Begrijp me niet verkeerd ik ben een enorm fan van Mo, maar hij moet wel stappen zetten om echt belangrijk te worden voor PSV. Dat is hij nog niet.

Misschien moet hij met Depay gaan praten over werkethiek. Die had dat wel enorm. Bij een tegenslag niet piepen als hij ff op de bank belandt maar 10 stappen extra zetten om te laten zien dat ie toch in de basis hoort. Dat mis ik bij Mo
Goed, wij kijken blijkbaar verschillend aan tegen het gedrag van Mo. Ik denk dat het tijd wordt om de klassieke let's agree to disagree er in te gooien ;)
 
Maar bij Bakkali en Labyad kan je inderdaad concluderen dat ze meer een eeuwig talent zijn en niet een geslaagde sterspeler (met name Labyad is wel erg gezakt qua niveau).
Mo is 19. Dus die heeft voor mij nog wel wat krediet om het te laten zien. Op basis waarvan concludeer jij dat hij elitair gedrag vertoont?
Bakkali bedoel je hier?
Dat hij zich op deze manier opstelt. Ontevreden zijn met wissels, maniertjes op het veld. Begrijp me niet verkeerd ik ben een enorm fan van Mo, maar hij moet wel stappen zetten om echt belangrijk te worden voor PSV. Dat is hij nog niet.

Misschien moet hij met Depay gaan praten over werkethiek. Die had dat wel enorm. Bij een tegenslag niet piepen als hij ff op de bank belandt maar 10 stappen extra zetten om te laten zien dat ie toch in de basis hoort. Dat mis ik bij Mo
Ontevreden met zijn wissel. Dat lijkt me juist goed. Je wil toch juist voetballen. Blijdschap als je gewisseld wordt, lijkt me vreemder. Welke maniertjes bedoel je? Zijn trainingsethiek/gewicht/fitheid lijken misschien wel voor verbetering vatbaar, maar daar is Schmidt dagelijks bij.
Goed, wij kijken blijkbaar verschillend aan tegen het gedrag van Mo. Ik denk dat het tijd wordt om de klassieke let's agree to disagree er in te gooien ;)
:ROFL:
 
Goed, wij kijken blijkbaar verschillend aan tegen het gedrag van Mo. Ik denk dat het tijd wordt om de klassieke let's agree to disagree er in te gooien ;)
Denk het ook ja. Daar zijn we ook voor om er over te discussiëren en als we 't niet eens zijn even goede vrienden :)
Ontevreden met zijn wissel. Dat lijkt me juist goed. Je wil toch juist voetballen. Blijdschap als je gewisseld wordt, lijkt me vreemder. Welke maniertjes bedoel je? Zijn trainingsethiek/gewicht/fitheid lijken misschien wel voor verbetering vatbaar, maar daar is Schmidt dagelijks bij.
Ontevreden met zijn wissel is inderdaad goed, alleen de stap die volgt bedoel ik meer. De punten die je noemt bedoelde ik met maniertjes (laatste 2 gevolg van zijn trainingethiek). Mo kan een hele grote worden, mits hij er keihard voor werkt
 
Dit zijn de namen van hen die mee zijn

3wvszT-A


Geen Gakpo en een hele dunne defensie, maar wel 8 middenvelders. We gaan t zien.
Oei, dit is toch wel erg jammer. Ervan uitgaande dat Götze niet kan starten krijg dus waarschijnlijk Thomas en Mauro Jr als aanvallende middenvelders. En op de bank is Götze de enige speler waarmee je er op vooruit gaat.
 
Ik denk dat PSV naïef in in de Griekse val gaat lopen en voorspel een kansloze 3-0

Helaas vrij accuraat wat mij betreft. Nog even ter herinnering: als PAOK en Granada tweeluiken waren, was je door beiden uitgeschakeld. Zo is het dan ook wel weer. Olympiakos is beter dan PAOK, getuigen de positie in de competitie.

De bal is rond enzo, maar PSV is achterin te kwetsbaar en voorin te grillig. Als je na morgen nog een realistische kans hebt om het thuis recht te trekken mag je blij zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijn voorspellingen.. en helaas ben ik best aardig op dreef @ unibet laatste paar maanden *

Olympiakos, verlies
Vitesse, winst
Olympiakos, gelijk
Ajax. dik verlies
Algemeen, losers en prutsers
 
Mijn voorspellingen.. en helaas ben ik best aardig op dreef @ unibet laatste paar maanden *

Olympiakos, verlies
Vitesse, winst
Olympiakos, gelijk
Ajax. dik verlies
Algemeen, losers en prutsers

Wat is dik verlies? Ik gok dat Ajax thuis gelijk of 2/3-1 nederlaag zal worden. Eigenlijk zoals de meeste edities tegen de Amsterdammers tegenwoordig.
 
Bakkali bedoel je hier?

Ontevreden met zijn wissel. Dat lijkt me juist goed. Je wil toch juist voetballen. Blijdschap als je gewisseld wordt, lijkt me vreemder. Welke maniertjes bedoel je? Zijn trainingsethiek/gewicht/fitheid lijken misschien wel voor verbetering vatbaar, maar daar is Schmidt dagelijks bij.

:ROFL:
Nee, Labyad.
 
2 goals verschil is niet ruim winnen / dik verliezen.
1 goals verschil nipte winst/verlies
2 goals verschil -> geen voorvoegsel
3 goals verschil -> ruim
4 goals of meer -> dik

Maar dit is mijn bescheiden mening.

Je kan de lat zo hoog of laag mogelijk als je zelf wilt, als je zo graag als topclub behandeld wilt worden dan is 2 of meer goals verlies wel dikke afgang.
 
En op de bank is Götze de enige speler waarmee je er op vooruit gaat.
Opzich wel fijn dat er tenminste een wissel is die kwaliteit verhogend werkt. Me gevoel zegt me dat we voornameijk weinig kwaliteit op de bank hebben zitten.

Wel weer typisch voor dit seizoen. Speler keert terug (Götze) en een andere speler moet afhaken (Mo). Ik vind dit toch wel een vorm van pech.
Denk namelijk dat Mo expres wissel stond tegen ADO zodat hij hier 90 min kon voetballen.
 
Ik zie het somber in als er slechts 1 iemand (Malen) van de gehele basis een mannetje voor bij kan dribbelen.
En Gotze kan dat ook maar dan moet hij wel aan spelen toe komen. Diepgang of snelheid zie ik bij deze namen ook nauwelijks terug. Het lijkt me ook moeilijk voetballen als je medespelers weinig anders kunnen dan een bal breed passen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan