Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aan grote namen inderdaad geen gebrek, maar is dit niet een beetje zoals in Turkije altijd het geval is? Dat omdat er veel geld beschikbaar is er met veel geld wordt gesmeten voor vedettes op hun retour die eigenlijk ook helemaal niet meer zo goed zijn. Dat is ook zo een waardeloos gefaalde competitie. Ik kan het mis hebben hoor, maar dat was mijn eerste gedachte.

Ik bedoel als Bruma daar aan minuten komt, hoe goed kunnen ze zijn? Ik las vorige week dat Ahmed Hassan Koka, een Egyptische spits, daar aan veel minuten komt en flink scoort. Ik kan je dit zeggen, sympathieke gozer, maar ik vervloek de bondscoach iedere keer dat deze nietsnut mag invallen bij het nationale elftal. Misschien is het wishful thinking, maar als Koka en Bruma daar aan speelminuten komen zie ik geen enkele reden om bang te zijn voor de Grieken.

Oh, ik vergat Baumgartl even...
Aan de andere kant, zo goed is PSV ook niet, en scoren, daar heeft PSV al helemaal de grootste moeite mee. Tegendoelpunten incasseren gaat ze echter heel goed af. PSV heeft er ook heel erg een handje van om met de vorm sukkelende spelers en clubs weer te laten opleven, dus die Koka en Bruma zullen wel gaan scoren met hun eerste schoten op doel.
 
Dit zijn de namen van hen die mee zijn

3wvszT-A


Geen Gakpo en een hele dunne defensie, maar wel 8 middenvelders. We gaan t zien.
 
Pfff. Laat m dan antwoorden met zijn voeten als t een vent is. Geloof overigens niet dat Mo daarom ziek zou zijn uitgerekend bij een wedstrijd dat je jezelf in de picture kan spelen.
Ik ook niet hoor. Het was gewoon even een steek richting Schmidt ;)
 
Ik ook niet hoor. Het was gewoon even een steek richting Schmidt ;)
Ligt het aan Schmidt of aan Mo zelf als een 19(!) jarige jongen die statistisch gezien helemaal geen goed rendement heeft en voetbal speelt dat op een straatvoetbaltoernooi als goed wordt gezien ontevreden wordt en daarom als een puber dwars gaat liggen?
 
Die is wel vaak ziek zeg. Als Mo niet echt ziek is en ontevreden is bij PSV en daarom niet wil spelen, zegt dat ook heel veel over hem als persoon. Zulke mensen gaan het niet redden in het voetbal wereldje.

Bij klachten blijf je thuis. Laat je testen. Doe zelf geen boodschappen. Ga niet op bezoek in Griekenland. Bel met de huisarts als de klachten erger worden.
 
Bij klachten blijf je thuis. Laat je testen. Doe zelf geen boodschappen. Ga niet op bezoek in Griekenland. Bel met de huisarts als de klachten erger worden.
Als het corona is dan klopt dat inderdaad. Neemt niet weg dat Mo wel vaak ziek is afgemeld en het onderhand op een smoesje lijkt.

Maar laten we idd even afwachten tot verdere info
 
Als het corona is dan klopt dat inderdaad. Neemt niet weg dat Mo wel vaak ziek is afgemeld en het onderhand op een smoesje lijkt.

Maar laten we idd even afwachten tot verdere info
Inderdaad opvallend. Dit is nu de 3e keer. Nog geen corona dacht ik.
 
Ligt het aan Schmidt of aan Mo zelf als een 19(!) jarige jongen die statistisch gezien helemaal geen goed rendement heeft en voetbal speelt dat op een straatvoetbaltoernooi als goed wordt gezien ontevreden wordt en daarom als een puber dwars gaat liggen?
Gaan we nu ineens twijfelen aan Ihattaren's talent? :unsure:
En ja, het ligt aan Schmidt dat hij Mo tegen ajax in de beker eruit haalt om Vertessen(!) er in te zetten. Een Mo in vorm is van grote waarde voor PSV. En die vorm krijgt hij niet op de bank. Sowieso zou Mo bij mij altijd een van de eersten zijn die op het wedstrijdformulier staan.
Overigens vind ik het wel een flinke aanname dat Mo "dwarsligt". Omdat hij ziek is?
 
Gaan we nu ineens twijfelen aan Ihattaren's talent? :unsure:
En ja, het ligt aan Schmidt dat hij Mo tegen ajax in de beker eruit haalt om Vertessen(!) er in te zetten. Een Mo in vorm is van grote waarde voor PSV. En die vorm krijgt hij niet op de bank. Sowieso zou Mo bij mij altijd een van de eersten zijn die op het wedstrijdformulier staan.
Overigens vind ik het wel een flinke aanname dat Mo "dwarsligt". Omdat hij ziek is?
Nee, ik twijfel aan zijn rendement. Of niet eens twijfel, zijn rendement is ondermaats. Bakkali en Labyad konden ook heel erg goed voetballen, maar je hebt meer nodig om te slagen. Mo moet laten zien dat hij verbetert in zijn spel (wat hij tegen ADO liet zien, goede stap leek me dat), maar het elitaire gedrag wat hij vertoont kan ik niet zo goed tegen. Ik geef Schmidt groot gelijk dat hij jongens met kapsones erlangs zet wanneer die kapsones niet gegrond zijn. Mo is nog een (zeer groot) talent en geen sterspeler.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan