Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hahaha deze is leuk, die heb ik nog niet in 12 jaar gehoord hier. Maar ja zo mag je het ook zien ja.
Gelukkig groeit het clubje wat steeds minder pikt wel, we gaan richting de aandeelhouders kant gelukkig.
Om het ook effe wat minder aanvallend te brengen. Besef even dat jouw mening jouw mening is. En dat het hebben van een andere mening niet perse verkeerd is. Jezelf afsluiten voor andermans mening, puur omdat dat een andere is die jij hebt, is de enige die je ermee hebt jezelf. Wanneer je ervoor open staat (ongeacht of je het er vervolgens mee eens bent) zorgt het alleen maar voor zelfverrijking. Wat je hier mee doet moet je zelf weten, maar dit serieus overwegen zou niemand kwaad doen.
 
Als je niet verliest moet je tevreden zijn, maar ik ben er bang voor. Zal vast weer Rosario-Sangare-Mauro-Thomas middenveld worden. Dat is echt bedroevend,
 
Volgens Schmidt kan Götze ook gewoon in de basis starten als dat gewenst is.

 
Volgens Schmidt kan Götze ook gewoon in de basis starten als dat gewenst is.

Kun je Schmidt doorgeven dat het gewenst is?
Elke wedstrijd.
 
Kun je Schmidt doorgeven dat het gewenst is?
Elke wedstrijd.
Nee, heb zijn nummer niet

Ook de Griekse lijst van spelers is bekend

Euc6n-wXUAEpGCT
 
Persoonlijk zou ik morgen in een 5-3-2 opstelling gaan spelen. Je zou Baumgartl als extra verdediger erbij kunnen zetten, zodat Max en Dumfries aanvallend iets meer kunnen betekenen zonder dat ze verdedigend meteen weggecounterd worden. Nog liever zet ik Sangare een linie terug. En Fein met Rosario ervoor en daarvoor Gotze.
 
Persoonlijk zou ik morgen in een 5-3-2 opstelling gaan spelen. Je zou Baumgartl als extra verdediger erbij kunnen zetten, zodat Max en Dumfries aanvallend iets meer kunnen betekenen zonder dat ze verdedigend meteen weggecounterd worden. Nog liever zet ik Sangare een linie terug. En Fein met Rosario ervoor en daarvoor Gotze.
En welke twee man dekken dan Bruma?
 
2-2 zou een mooi resultaat zijn. Dan zullen we hopen op een terugkeer van Mo en Gakpo in de thuiswedstrijd.

Zou Mario in de basis kunnen starten? Anders zitten we met Mauro en Thomas :braak:
 
Persoonlijk zou ik morgen in een 5-3-2 opstelling gaan spelen. Je zou Baumgartl als extra verdediger erbij kunnen zetten, zodat Max en Dumfries aanvallend iets meer kunnen betekenen zonder dat ze verdedigend meteen weggecounterd worden. Nog liever zet ik Sangare een linie terug. En Fein met Rosario ervoor en daarvoor Gotze.
Doe maar Sangaré een linie terug dan, want Baumgartl heb je denk ik ook wel zien stuntelen tegen ADO. Schat ik Olympiakos toch net effe wat hoger in.
 
Doe maar Sangaré een linie terug dan, want Baumgartl heb je denk ik ook wel zien stuntelen tegen ADO. Schat ik Olympiakos toch net effe wat hoger in.
Ach, Baumgartl.. Die stond zelfs te stuntelen toen hij vroeger in zijn eentje met de bal tegen een muurtje aan het trappen was omdat niemand met 'm mee wilde doen. Arme Timo

:ROFL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan