Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rafinha en Semedo, beiden niet in jouw lijst van grote namen.

(had je ook op pagina 1 kunnen lezen :maniac:)
Woeps, inderdaad niet naar gekeken!

Semedo is zo'n clubhopper. Op een gegeven moment voor redelijk veel geld gehaald door Villarreal maar niet veel gespeeld.
Rafinha zit inmiddels niet meer bij Olympiakos.


 
Woeps, inderdaad niet naar gekeken!

Semedo is zo'n clubhopper. Op een gegeven moment voor redelijk veel geld gehaald door Villarreal maar niet veel gespeeld.
Rafinha zit inmiddels niet meer bij Olympiakos.


Hebben ze nog een vervanger voor Rafinha gehaald?
 
Laten we vooral niet naar cijfers en waardes kijken, we hebben gefaald tegen ploegen die een waarde van een happymeal vertegenwoordigen :FP:
We kunnen ons beter uitschrijven voor de Europa League, Eredivisie en de KNVB beker. Ow die laatste laat maar. Misschien bij voorbaat al uitschrijven voor volgend jaar en alle jaren erop. Misschien kunnen ze wel goed darten
 
We kunnen ons beter uitschrijven voor de Europa League, Eredivisie en de KNVB beker. Ow die laatste laat maar. Misschien bij voorbaat al uitschrijven voor volgend jaar en alle jaren erop. Misschien kunnen ze wel goed darten

Ik stem er mee in, jaartje sabbatical en hopen op een wonder in 2023.
Dit jaar speel je voor lucht en volgend jaar pak je ook 0 prijzen, mooi voetbal is er ook niet dus je hebt gewoon helemaal niks. Of je speelt of niet
 
Weet je ook wat er met de aandelen van Tesla gaat gebeuren de komende periode?

Ik snap dat donkere scenario's, realiteit en pessimisme moeilijk te verdragen voor jou is, maar ik zou zeggen verdiep je er ff in en je gaat zien dat PSV in al die dingen zit + een huge crisis, waar je echt niet zomaar uit komt. Hoe graag jij het ook ontkent voor je zelf
 
Ik snap dat donkere scenario's, realiteit en pessimisme moeilijk te verdragen voor jou is, maar ik zou zeggen verdiep je er ff in en je gaat zien dat PSV in al die dingen zit + een huge crisis, waar je echt niet zomaar uit komt. Hoe graag jij het ook ontkent voor je zelf
Prima om op die manier in verleden tijd te praten, ben ik het best mee eens. Maar mensen die bij voorbaat al 'weten' wat er gaat gebeuren neem ik niet zo serieus.
 
Ik snap dat donkere scenario's, realiteit en pessimisme moeilijk te verdragen voor jou is, maar ik zou zeggen verdiep je er ff in en je gaat zien dat PSV in al die dingen zit + een huge crisis, waar je echt niet zomaar uit komt. Hoe graag jij het ook ontkent voor je zelf
Ach, in de jaren dat wij het goed deden zat Ajax bijna in een crisis (dan heb ik het over de jaren 2014-2018). Blijft een conjunctuur golf. Heb je een goed jaar en het ziet er weer helemaal anders uit.

Dat het er nu niet goed uit zien ben ik het verder mee eens hoor, maar dat bied echt geen garantie dat het volgend jaar hetzelfde liedje is.

Als je nu naar Ajax kijkt dan gaan Blind, Tagliafico, Tadic en zelfs Onana geen record bedragen opleveren. Gezien leeftijd en schorsing. Ook Klaassen zal niet voor een mega bedrag verkocht worden, want die heeft in het buitenland ook niet veel laten zien. Dat zijn toch de top spelers van dit moment. Dan hou je over dat er aanzienlijk verdiend moet worden op spelers als Haller en Antony, omdat deze voor (te) hoge bedragen zijn gehaald. Krijgen die straks een slecht jaar dan moet ik het allemaal nog zien met de hosanna in Amsterdam.

Tuurlijk zitten er ook parels tussen als Gravenberch en wellicht Timber en Rensch. Ook kunnen die volgend jaar een dip hebben en dan moet je het nog maar zien.

Toppers binnen halen naar de Eredivisie doe je enkel door een top salaris te betalen, want de competitie trekt geen toppers aan. Dat moet je ook maar willen en kunnen blijven betalen.

Toekomst zal het moeten uitwijzen, maar zowel pessimisme als positivisme kunnen ook (onterecht) doorslaan.
 
Zat de selectie van Olympiakos eens te bekijken. Veel 'grote' namen met ervaring in hun elftal. Ben er bang voor.

Jose Holebas (34w voor Roma, 125w voor Watford)
Sokratis (234w voor Dortmund, 80w voor Arsenal)
Vasilios Torosidis (81w voor Roma)
Yann M'Vila (91w voor Saint Etienne)
Mathieu Valbhena (306w bij Marseille en 76 bij Lyon)
Youssef El Arabi (134w bij Granada en 89 in de zandbak waar hij 102 keer scoorde)
En Bruma (42 wedstrijden bij PSV, hier moeten we bang voor zijn)
Aan grote namen inderdaad geen gebrek, maar is dit niet een beetje zoals in Turkije altijd het geval is? Dat omdat er veel geld beschikbaar is er met veel geld wordt gesmeten voor vedettes op hun retour die eigenlijk ook helemaal niet meer zo goed zijn. Dat is ook zo een waardeloos gefaalde competitie. Ik kan het mis hebben hoor, maar dat was mijn eerste gedachte.

Ik bedoel als Bruma daar aan minuten komt, hoe goed kunnen ze zijn? Ik las vorige week dat Ahmed Hassan Koka, een Egyptische spits, daar aan veel minuten komt en flink scoort. Ik kan je dit zeggen, sympathieke gozer, maar ik vervloek de bondscoach iedere keer dat deze nietsnut mag invallen bij het nationale elftal. Misschien is het wishful thinking, maar als Koka en Bruma daar aan speelminuten komen zie ik geen enkele reden om bang te zijn voor de Grieken.

Oh, ik vergat Baumgartl even...
 
Aan grote namen inderdaad geen gebrek, maar is dit niet een beetje zoals in Turkije altijd het geval is? Dat omdat er veel geld beschikbaar is er met veel geld wordt gesmeten voor vedettes op hun retour die eigenlijk ook helemaal niet meer zo goed zijn. Dat is ook zo een waardeloos gefaalde competitie. Ik kan het mis hebben hoor, maar dat was mijn eerste gedachte.

Ik bedoel als Bruma daar aan minuten komt, hoe goed kunnen ze zijn? Ik las vorige week dat Ahmed Hassan Koka, een Egyptenaar daar aan veel minuten komt en flink scoort. Ik kan je dit zeggen, sympathieke gozer, maar ik vervloek de bondscoach iedere keer dat deze nietsnut mag invallen bij het nationale elftal. Misschien is het wishful thinking, maar als Koka en Bruma daar aan speelminuten komen zie ik geen enkele reden om bang te zijn voor de Grieken.

Oh, ik vergat Baumgartl even...
Ik ga er vanuit dat die op de bank begint en wij met Max - Boscagli - Teze - Dumfries beginnen.
 
Andreas Ekberg is de scheidsrechter, geeft best makkelijk kaarten zo te zien.
1613479674800.png

Sangaré en Dumfries staan op scherp, net als Camara en Fortounis bij Olympiakos. (Geen idee of die goed zijn, maar volgens Transfermarkt wel hun twee waardevolste spelers)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan