Sneeuwvlok2
International
3-1 uit en thuis 1-1. Einde verhaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
3-1 uit en thuis 1-1. Einde verhaal.
2x eigen goal dan toch wel...Ik denk dat Bruma gaat scoren. 3 keer ofzo.
2x eigen goal dan toch wel...
kunnen we die eerste pot niet gewoon meteen met 4-0 verliezen, dan is dat ook meteen duidelijk...Kutte is dat het over 2 wedstrijden gaat, dus 1 verlies en 1 gelijk komt er aan
1 match is beter, zijn we gelijk klaar en kunnen we ons richten op het volgende verlies tegen ajaks over 1.5 week
Dat kan gemakkelijk. Als Oympiakos 4 x op goal schiet is het al zover.kunnen we die eerste pot niet gewoon meteen met 4-0 verliezen, dan is dat ook meteen duidelijk...
Krijg flashbacks naar Jeroen Zoet. Dat is nooit goed.Dat kan gemakkelijk. Als Oympiakos 4 x op goal schiet is het al zover.
Oe, sterkte, dat gun je niemand.Krijg flashbacks naar Jeroen Zoet. Dat is nooit goed.
Ja en laatste verlies pot 9 december in de CL. wordt weer Het zelfde liedje en schamen dat je PSV een warm hart toe draagt. Kansloos met dit team.Olympiakos Piraeus heeft dit seizoen in de Griekse competitie nog niet verloren.
21 gespeeld 18 gewonnen 3 gelijk 0 verloren. 54 goals voor en 8 tegen.
Ik troost me maar met de gedachte dat PSV ook nog niet verloren heeft in de Griekse competitie.![]()