Olivier Boscagli (V)

Dat is niet heel erg innovatief, maar dat zou ik wel een goede zet vinden. Lijkt me dat die veel te veel verdient.

Niet innovatief; kortom, past perfect in het beeld van de scouting wat voor ons hier geschetst wordt. Telkens maar terugvallen op krakkemikkige oud-PSV'ers i.p.v. op zoek te gaan naar een nieuw gezicht dat wellicht nog wél ooit iets kan worden.
 
Niet innovatief; kortom, past perfect in het beeld van de scouting wat voor ons hier geschetst wordt. Telkens maar terugvallen op krakkemikkige oud-PSV'ers i.p.v. op zoek te gaan naar een nieuw gezicht dat wellicht nog wél ooit iets kan worden.
Ik zou Bruma prima vinden, een andere speler die net zo goed is of beter is ook prima. Mijn punt is dat Bruma 2 klassen beter is dan Viergever, Schwaab, Sainsbury en Luckassen.
 
Ik zou Bruma prima vinden, een andere speler die net zo goed is of beter is ook prima. Mijn punt is dat Bruma 2 klassen beter is dan Viergever, Schwaab, Sainsbury en Luckassen.

Moet je wel weer gaan compenseren voor de eigen doelpunten :cautious:
 
Ik zou Bruma prima vinden, een andere speler die net zo goed is of beter is ook prima. Mijn punt is dat Bruma 2 klassen beter is dan Viergever, Schwaab, Sainsbury en Luckassen.

Maar zou bruma net zo goed zijn zonder Schwaab er langs? Met Rekik was hij een stuk minder
 
Best een prima aankoop zo op het eerste gezicht. Ben hier meer blij mee dan bijvoorbeeld een Ouwejan van AZ. Kan dus zowel LCV als LA dus mocht Viergever (ongetwijfeld) door de mand vallen, voelt hij de hete adem van Boscagli in de nek (mits hij voldoet uiteraard).
 
Volgens mij heeft Bruma twee jaar met Rekik gespeeld en vervolgens nog een jaar met Moreno. Dat laatste jaar was hij mede door de aanwezigheid van Moreno best sterk.

Ongelofeloos hoe ik Schwaab en Moreno door elkaar heb gehaald!
Hoe dan ook het zelfde punt, kan Bruma het ook zonder Moreno? Want daar heb ik enigszins mijn twijfels over.
 
Wat ik opmerkelijk vind is dat de voorkeur leek uit te gaan naar Gloster, maar hij ipv 5 ton dat psv wilde betalen 1 miljoen. Daarom is nu gekozen voor deze verdediger die anderhalve miljoen kost. Blijkbaar is deze verdediger beter anders betaal je niet meer dan dat je bereid zou zijn te betalen voor Gloster. Wat ik me dan afvraag, waarom zou je in de eerste plaats voor Gloster gaan terwijl je deze verdediger kunt halen? Allemaal vanwege 1 miljoen. Als je niet beter zou weten dan zou je zeggen dat het om Sparta gaat die bezig is met vastleggen verdediger. Je bent fukkin PSV. Waarom zo hannessen over paar ton meer of minder en kies je niet gewoon je voorkeursoptie?
 
Wat ik opmerkelijk vind is dat de voorkeur leek uit te gaan naar Gloster, maar hij ipv 5 ton dat psv wilde betalen 1 miljoen. Daarom is nu gekozen voor deze verdediger die anderhalve miljoen kost. Blijkbaar is deze verdediger beter anders betaal je niet meer dan dat je bereid zou zijn te betalen voor Gloster. Wat ik me dan afvraag, waarom zou je in de eerste plaats voor Gloster gaan terwijl je deze verdediger kunt halen? Allemaal vanwege 1 miljoen. Als je niet beter zou weten dan zou je zeggen dat het om Sparta gaat die bezig is met vastleggen verdediger. Je bent fukkin PSV. Waarom zo hannessen over paar ton meer of minder en kies je niet gewoon je voorkeursoptie?
Laat ik mijn ironische opmerking nog maar een keer herhalen: Volgens mij heb ik die persconferentie van JdJ en Gerbrands gemist waarin ze in detail aan hebben gegeven met wie ze bezig zijn geweest en welke bedragen er geboden en geweigerd zijn.
 
Laat ik mijn ironische opmerking nog maar een keer herhalen: Volgens mij heb ik die persconferentie van JdJ en Gerbrands gemist waarin ze in detail aan hebben gegeven met wie ze bezig zijn geweest en welke bedragen er geboden en geweigerd zijn.

Die opmerking kun je op het forum eindeloos herhalen, want niemand weet de absolute waarheid. Laten we het forum maar meteen begraven naast PSV-netwerk :sneeze:
 
Olivier heeft jarenlang in de jeugdelftallen van Les Bleus gespeeld. Dat zegt toch wel iets...:HB:
Schwaab heeft ook in de jeugdelftallen van Duitsland gespeeld... Geen maatstaf wat mij betreft daar de ontwikkeling van velen stagneert wanneer ze een jaar of 20-21 zijn. Voorbeelden zat van de Jong Oranje spelers waarvan niemand meer weet waar ze op hun 25e nog voetbalden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan