Olivier Boscagli (V)

Snapt iemand waarom MVB Boscagli opstelt terwijl hij niet fit is en nog niet heeft meegetraind met de groep? Eerste indruk van Boscagli: tenenkrommend slecht. Wil niet zeggen dat ik er meteen geen vertrouwen meer in heb.

Ik vind het brilliant voor deze frot pot lekker mee laten doen en wat wedstrijd/team gevoel op laten doen met oog op dinsdag
 
Ik vond het over 90 min wel prima. Toch nog wennen aan de spelers, het was een verzwakt elftal en wennen aan de speelstijl. Daarnaast nog een jonge gast. Ik geef hem een goede kans om later in het seizoen Viergever uit de basis te spelen.
 
Wat wedstrijdritme op laten doen in een wedstrijd die nergens over gaat.

Het gaat wel ergens over (niet dat het mij veel interesseerde). Iemand wedstrijdritme laten opdoen die niet 100% fit is en nog niet heeft meegetraind is gewoon raar. Het is niet eens een beoogde basisspeler.
 
Volgens mij niet zoveel mis met zijn debuut. Eerste goal zag er niet goed uit, maar dat begint vooral bij onze linksback. Die stapt zó ver uit en laat zo'n groot gat liggen, dat Boscagli ook enorm in verlegenheid wordt gebracht. Dat gebeurde overigens een paar keer: aanvaller trekt back uit positie en middenvelder komt eroverheen. Best doorzichtig, maar toch vaak ingetrapt.

Verder in het vervolg heeft Boscagli aardig gespeeld. Wat sotalex zegt: veel vooruit, uitstekende lange pass.
 
Volgens mij niet zoveel mis met zijn debuut. Eerste goal zag er niet goed uit, maar dat begint vooral bij onze linksback. Die stapt zó ver uit en laat zo'n groot gat liggen, dat Boscagli ook enorm in verlegenheid wordt gebracht. Dat gebeurde overigens een paar keer: aanvaller trekt back uit positie en middenvelder komt eroverheen. Best doorzichtig, maar toch vaak ingetrapt.

Verder in het vervolg heeft Boscagli aardig gespeeld. Wat sotalex zegt: veel vooruit, uitstekende lange pass.
Mooi, Boscagli rest van het seizoen een basisplaats geven en Viergever back-up.
Hetzelfde geldt voor Baumgartl als hij fit is. Luckassen backup.
Beiden (B & B), willen de bal zover mogelijk van het eigen doel afhebben. En zo hoort het. Er dreigt dan ook even geen gevaar meer achterin, en de opbouw kan in een aanval worden omgezet.
 
Vond hem helemaal niet zo slecht als sommige (hoewel ik ook meerdere positieve posts zie hier). Maakte een foutje hier en daar en de 1-0 was zeker deels zijn schuld, maar vond het verder veelbelovend. Als hij eenmaal een paar weken met zijn medespelers trained en speelt, weet ik zeker dat zijn optreden alleen maar beter gaat worden.
 
Maak me wel zorgen om zijn niveau als zelfs deze Sadilek de voorkeur krijgt. Lato lijkt helemaal uit de picture?
 
Maak me wel zorgen om zijn niveau als zelfs deze Sadilek de voorkeur krijgt. Lato lijkt helemaal uit de picture?

Lato heeft 0 wedstrijdritme en kwam ook nog eens laat aan bij PSV, deel voorbereiding gemist. Denk dat op basis van Wolfsburg is besloten dat hij nog genoeg werk te doen heeft voor hij op het gewenste niveau is. Wat je daarover kunt zeggen wat betreft het scoutingbeleid bij PSV laat ik even in het midden.
 
Lato heeft 0 wedstrijdritme en kwam ook nog eens laat aan bij PSV, deel voorbereiding gemist. Denk dat op basis van Wolfsburg is besloten dat hij nog genoeg werk te doen heeft voor hij op het gewenste niveau is. Wat je daarover kunt zeggen wat betreft het scoutingbeleid bij PSV laat ik even in het midden.

Tsja, misschien was hij al lang gescout. Het gaat dan meer om het moment van actie ondernemen door de TD?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan