Olivier Boscagli (V)

Je subtiele (of niet subtiele) sneertjes naar Veerman worden een beetje vermoeiend zo. Gisteren was Veerman het eigenlijk ook niet volgens jou, terwijl hij overal verder erkenning kreeg voor een topwedstrijd. Boscagli is een compleet andere speler op een andere positie. Hij heeft een uitstekende lange bal en inspeelpass, maar Veerman heeft niet voor niets al 13 assists dit seizoen.

Twee posts en je bent al vermoeid - pfoe, en.dat nadat ik maanden niet heb gepost.

Ik weet niet waarom je 'sneer' schrijft, ik schrijf namelijk gewoon wat ik vind. Ik ben echt fan van Veerman, en volgens mij schreef ik gisteren dat hij goed speelde, maar nét niet de soevereiniteit heeft die Emre Can bij Borussia heeft. Ik vind hem iets trager - tja, vind ik eerlijk gezegd nog steeds. Hij staat op een positie die sowieso kritischer mag worden bekeken, en waar je op.dit niveau, en ook gezien zijn eigen ambities, totale top moet zijn
. Dat is-ie in mijn ogen (nog) niet, maar dat wil niet zeggen dat-ie niet goed is, en het is ook wat anders dan een sneer. Vergelijk het voor mijn part met de beste controlerende middenvelder die PSV het afgelopen decennium heeft gehad - Guardado - en je ziet dat hij (nog) niet de absolute patron is die je op het hoogste niveau op.die plek moet zijn. De rust en eenvoud... Maar verder geweldige passing, bijzonder intelligente speler.
.
Om on topic te blijven:
Wel vind ik dat Veerman zó veel aandacht krijgt dat Boscagli een beetje op de achtergrond raakt, terwijl ik hem - sorry, sorry - eigenlijk veelzijdiger acht. Verdedigend in de zone, prachtige passing. Vervelend voor Schouten dat hij een linie naar achteren moet, maar samen wel echt een topduo.
 
Twee berichten en je bent al vermoeid - pfoe, en.dat ik maanden niet heb gepost.

Ik weet niet waarom je 'sneer' schrijft, ik schrijf namelijk gewoon wat ik vind. Ik ben echt fan van Veerman, en volgens mij schreef ik gisteren dat hij goed speelde, maar net niet de soevereiniteit heeft die Emre Can bij Borussia heeft. Ik vind hem iets trager - tja, vind ik eerlijk gezegd nog steeds. Hij staat op een positie die sowieso kritischer mag worden bekeken, en waar je op.dit niveau, en ook gezien zijn eigenambities, totale top moet zijn
. Dat is-ie in mijn ogen (nog) niet, maar dat wil niet zeggen dat-ie niet goed is, en het is ook wat anders dan een sneer. Vergelijk het voor mijn deel met de beste gecontroleerde middenvelder die PSV het afgelopen decennium heeft gehad - Guardado - en je ziet dat hij (nog) niet de absolute patron is die je op het hoogste niveau op.die plek moet zijn. De roest en eenvoud... Maar verder geweldige passerende, bijzonder intelligente speler.
.
Om on topic te blijven:
Wel vind ik dat Veerman zó veel aandacht krijgt dat Boscagli een beetje op de achtergrond raakt, terwijl ik hem - sorry, sorry - feitelijk veelzijdiger acht. Verdedigend in de zone, prachtige passage. Vervelend voor Schouten dat hij een lijn naar achteren moet, maar samen wel echt een topduo.
Dan moet Boscagli zijn foutjes zoals tegen Feyenoord toch achterwege laten. Gisteren bleek toch ook dat snelheid niet zijn strekste troef was hij toch niet echt aanwezig .
Hij heeft zijn sterke punten maar een topverdediger gaan we er ook niet van maken door zijn wisselvalligheid .
 
Precies. 22 miljoen en verkopen. Een seizoen zonder blessures gaat hij niet weer meemaken dus lekker op tijd verkopen en verder kijken.
Een seizoen zonder blessures niet? Hij heeft 1x een blessure gehad van 3/4 jaar en hij speelt al bijna 5 jaar bij PSV, dus dat zal wel meevallen.
 
Dan moet Boscagli zijn foutjes zoals tegen Feyenoord toch achterwege laten. Gisteren bleek toch ook dat snelheid niet zijn strekste troef was hij toch niet echt aanwezig .
Hij heeft zijn sterke punten maar een topverdediger gaan we er ook niet van maken door zijn wisselvalligheid .

Hij maakt duidelijk een mindere fase door. Mijn post was alweer enige tijd geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan