Olivier Boscagli (V)

Volgens Rik Elfrink dicht PSV met Boscagli het laatste gaatje in de selectie. Het is toch niet te hopen. Op de schouders van Boscagli ligt de zware druk om Behich te doen vergeten in Eindhoven.
Volgens mij heeft Rik het allemaal niet meer op een rijtje. Of is de RCV positie al ingevuld?

OT volgens het ED wordt hij donderdag al gepresenteerd. Jochie wilde graag CL spelen en komt daarom naar PSV
 
Goh, een oefenpartijtje levert scoutingmateriaal op. Op zich niets mis mee, maar c'mon people! Kijk eens verder dan je sparringpartners. "hij stond al langer op het lijstje". Ik geloof er helemaal niks van. Opportunistisch handelen, verder wil ik niet gaan.

Volgende oefencampagne heeft PSV wel de sparringspartners voor het uitzoeken!
 
Volgens mij heeft Rik het allemaal niet meer op een rijtje. Of is de RCV positie al ingevuld?

OT volgens het ED wordt hij donderdag al gepresenteerd. Jochie wilde graag CL spelen en komt daarom naar PSV
Tja, de angst is dat men voor die positie Sainsbury en Luckassen voldoende vindt. BRrrrrr.
 
Morgen oefenen we tegen Wolfsburg en volgende week dinsdag is het eindelijk het uur van de waarheid. Dan zullen we zien of de beleidsbepalers, inclusief JDJ, het gelijk aan hun zijde hebben mbt de stelselmatige verwaarlozing van de achterhoede bij PSV.....:sad:
 
Volgens het ED is deze jongen inmiddels al in Eindhoven en zal de transfer spoedig worden afgerond.
Ben benieuwd laat mij graag eventueel positief verassen.
 
Nou ja, niet waar we alle op wachten maar ook deze plek is niet voldoende bezet. Heeft trouwens wel sinds het -17 elftal in alle vertegenwoordigde Franse elftallen gespeeld.
 
Volgens mij heeft Rik het allemaal niet meer op een rijtje. Of is de RCV positie al ingevuld?

OT volgens het ED wordt hij donderdag al gepresenteerd. Jochie wilde graag CL spelen en komt daarom naar PSV

Maar hij zal toch niet de ambitie hebben om slechts 2 potjes in de CL te spelen. Nog 3e voorronde ook....
 
Ben wel benieuwd naar deze jongen. Speelt al wel 4/5 jaar op het hoogste niveau. Was op z'n 17/18e een van de grotere verdedigende talenten kan ik me nog herrineren. Dat op voetbalzone werd gemeld dat Lyon, Monaco en Marseille allemaal achter hem aan zaten voordat hij voor Nice koos. Daarna wat meer stil gevallen maar het is in ieder geval een voetballende verdediger. Ik zie het wel in hem zitten. Als back-up prima. Mocht Obispo het goed gaan doen kan je volgend jaar Viergever lozen en Obispo en Boscagli de LCV positie laten uitvechten.
 
Ik lees ook dat Saint Ettienne hem ook als iemand voor de toekomst zou zien.. En zelfs dan werdt hij pas gehaalt als anderen niet zouden komen om maar even te zeggen dat die concurrentie niet zon ding was. Het is natuurlijk weer iemand waarvan we het gewoon moeten afwachten. Maar we hebben nu gewoon 2 linksbacks en geen Behich. Dit lijkt me dus prima. Verder moeten we dit niet als onze CV gaan zien want je hebt vorige seizoen gezien hoe belangrijk het is om Angelino/Dumfries fit te kunnen houden.
 
PSV verwacht de komst van Olivier Boscagli (Nice) snel af te ronden. 21-jarige verdediger kost de club zo'n twee miljoen euro. Eindhovenaren hopen ook op korte termijn nog een centrale verdediger binnen te halen.

Volgens Erik van Haren (PSV-watcher voor de telegraaf).
 
De verhalen die ik van Franse supporters heb gehoord zijn niet heel erg positief, maar goed een jonge back die niet heel duur is kan niet slechter zijn dan meneer Behich. Ik laat me graag verrassen.
 
Als die iets kon zouden de clubs wel om hem vechten, voor zo'n lage prijs + jonge leeftijd, is het een prima gok al geef je er 4m voor.
Dat wij helemaal trots zijn dat we iemand binnen hengelen voor 2m tja.. kans dat die mankementen heeft of op zijn 30ste nog steeds een talent status acht ik groot, maar ik laat me graag verassen, of teleurstellen.
 
Morgen oefenen we tegen Wolfsburg en volgende week dinsdag is het eindelijk het uur van de waarheid. Dan zullen we zien of de beleidsbepalers, inclusief JDJ, het gelijk aan hun zijde hebben mbt de stelselmatige verwaarlozing van de achterhoede bij PSV.....:sad:

Morgen tegen Wolfsburg; laat me raden, daarna tekent Jeffrey Bruma voor PSV :confused:
 
Terug
Bovenaan Onderaan