Olivier Boscagli (V)

Ik denk dat Ramalho een grotere gun-factor heeft :)
Ik ben het er zeker mee eens dat Boscagli al een paar wedstrijden mindere/slechte passes ertussen heeft zitten en natuurlijk de fout tegen Sociedad die maar net goed afliep, maar Ramalho heeft nu ook een paar grove fouten gemaakt, maar die geeft dan weer minder passes en speelt iets meer op save. Ik denk dat het een Gunfactor is en dat mensen graag Obispo vaker erin willen hebben.
Eens. Obispo vond ik bijv. ook tegen Feyenoord niet heel sterk. Verdiend zeker meer kansen. Maar er is geen garantie dat Opbispo het beter had gedaan dan Boscagli.
 
Ik denk dat Ramalho een grotere gun-factor heeft :)
Ik ben het er zeker mee eens dat Boscagli al een paar wedstrijden mindere/slechte passes ertussen heeft zitten en natuurlijk de fout tegen Sociedad die maar net goed afliep, maar Ramalho heeft nu ook een paar grove fouten gemaakt, maar die geeft dan weer minder passes en speelt iets meer op save. Ik denk dat het een Gunfactor is en dat mensen graag Obispo vaker erin willen hebben.
Zoals gezegd gaat het me niet alleen om de passing. Ramalho maakt ook fouten maar is wel meer oplettend waar Boscagli wat dromerig is. Ik heb het idee dat hij het spel vaker positioneel doorziet en zo, bij het op het oog wat minder gevaarlijke situaties ook eerder ingrijpt. Boscagli kap je ook wat makkelijker uit en laat het vaak wat meer lopen.
Maar eens dat dit inderdaad niet de beste periode van Ramalho is. Het is dat Sparta knullig was en die lange spits ook niet meer dan zijn stinkende best kan doen dan voor de Rotterdamers. Maar ik zag hem wel een aantal keren vrij makkelijk van ons centrale duo weg komen dus dan moeten we wel wat scherper zijn. Als team hebben ze er dan wel weer voor gezorgd dat Sparta ook weer niet heel gevaarlijk was, maar zij waren ook meer met verdedigen bezig.
 
Met gemiddeld ruim 14 goede lange ballen per wedstrijd, oftewel iedere 6 minuten een goede lange bal zie ik op dat gebied weinig reden tot klagen.
Vind Boscagli sowieso een fijne speler om te zien. Geweldige trap in de benen en met Ramalho een speler die elkaar complementeren
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan