Olivier Boscagli (V)

Om ook een frommage hommage te brengen: leuk dat ze hem een verlenging aanbieden, als hij zo doorgaat lopen er over een jaar of 6-8 heel veel kleine Olivier"tjes rond op de Eindhovense basisscholen denk ik. ;)
 

Bijlagen

  • Screenshot 2021-06-22 at 11-58-05 NVB voornaam Olivier.jpg
    Screenshot 2021-06-22 at 11-58-05 NVB voornaam Olivier.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 31
zh5OgpHy

:PSV:
 
Ik vind Boscagli echt een prima speler, maar wat mij betreft gaat de voorkeur achterin voorlopig uit naar Obispo. Daarmee geef je aan dat Boscagli beter moet doen, en geef je tegelijkertijd aan dat Obispo de kans weer verdient.

Sinds die 2 mooie goals van Olivier is het wel wat minder geworden. Ook (zelfs) zijn pass is ondermaats geworden. Verdedigend is het vaak nog wel prima, hoewel zo'n desastreuze bal in de laatste minuten tegen Sociedad echt funest kan zijn.
 
Ik vind Boscagli echt een prima speler, maar wat mij betreft gaat de voorkeur achterin voorlopig uit naar Obispo. Daarmee geef je aan dat Boscagli beter moet doen, en geef je tegelijkertijd aan dat Obispo de kans weer verdient.

Sinds die 2 mooie goals van Olivier is het wel wat minder geworden. Ook (zelfs) zijn pass is ondermaats geworden. Verdedigend is het vaak nog wel prima, hoewel zo'n desastreuze bal in de laatste minuten tegen Sociedad echt funest kan zijn.
Daarbij heeft Obispo ook best een aardige passing, minder dan een in vorm zijnde Boscagli, maar toch.....
 
Ik vind Boscagli echt een prima speler, maar wat mij betreft gaat de voorkeur achterin voorlopig uit naar Obispo. Daarmee geef je aan dat Boscagli beter moet doen, en geef je tegelijkertijd aan dat Obispo de kans weer verdient.

Sinds die 2 mooie goals van Olivier is het wel wat minder geworden. Ook (zelfs) zijn pass is ondermaats geworden. Verdedigend is het vaak nog wel prima, hoewel zo'n desastreuze bal in de laatste minuten tegen Sociedad echt funest kan zijn.

Maar zulke fouten heeft Ramalho nu ook een paar keer gemaakt.
 
Boscagli gaat helaas net wat vaker de mist in op wat voor manier dan ook

Ik denk dat Ramalho een grotere gun-factor heeft :)
Ik ben het er zeker mee eens dat Boscagli al een paar wedstrijden mindere/slechte passes ertussen heeft zitten en natuurlijk de fout tegen Sociedad die maar net goed afliep, maar Ramalho heeft nu ook een paar grove fouten gemaakt, maar die geeft dan weer minder passes en speelt iets meer op save. Ik denk dat het een Gunfactor is en dat mensen graag Obispo vaker erin willen hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan