Noni Madueke (A)

Ik vind de verkopen van Doan en Bruma wel plausibel. Had er alleen wat zekerheidjes (heb je hem weer met dat woord 😁) voor in de plaats gehaald. Zeker toen tijdens de gehele voorbereiding bleek dat Bakayoko gewoon nog een jaartje naar JPSV moet.
Ja dat dus
 
vaker geblesseerd dan fit en nog geen structurele bijdrage geleverd. Daarnaast stoorde ik me aan zijn slechte rendement als aanvaller en belabberde mee verdedigen en zijn verongelijkte gezicht als ie weer op een Remi toer ging en mislukt om de 5e man uit te spelen. Wellicht breekt Bakayoko of Savio door maar het bliven alle 3 jeugdspelers waar we Ajax nooit achterhalen JDJ laat staan over ze heen gaan.
Het doorbreken van spelers is zo ongeveer het enige waar we bijna vanuit kunnen gaan...
 
In potentie zeker wel. Maar is er vaker niet dan wel. Je kunt je afvragen of dat is wat je wilt.
Ik denk niet dat we met Noni hetzelfde punt hebben bereikt als met Maxi. Het enige wat Noni nog heeft om zijn blessuregevoeligheid te nuanceren is dat het gros van al zijn blessures in periode Schmidt waren, die een ontzettend intensieve manier van spelen hanteerde. Zo'n botsing op de training is vervelend maar imo zegt het weinig over zijn fysiek.

Ik ben er wel van bewust dat ik iemand ben die vertrouwen houdt tot het écht niet meer anders kan, dus mijn mening kan ietwat biased zijn daarin
 
Ik denk niet dat we met Noni hetzelfde punt hebben bereikt als met Maxi. Het enige wat Noni nog heeft om zijn blessuregevoeligheid te nuanceren is dat het gros van al zijn blessures in periode Schmidt waren, die een ontzettend intensieve manier van spelen hanteerde. Zo'n botsing op de training is vervelend maar imo zegt het weinig over zijn fysiek.

Ik ben er wel van bewust dat ik iemand ben die vertrouwen houdt tot het écht niet meer anders kan, dus mijn mening kan ietwat biased zijn daarin
Ik deel je hoop, maar vind het vooralsnog allemaal een beetje broos.
 
Het is triest en hoe dan ook pech. Maar ik doe voorzichtig de suggestie dat het lichaam van Noni niet geschikt is voor professioneel voetbal. Zijn lichaam protesteert en geeft om de haverklap niet thuis. Dat hoeft een geweldige carrière niet bijvoorbaat in de weg te staan maar maakt het wel een behoorlijke challenge.
 
Het is triest en hoe dan ook pech. Maar ik doe voorzichtig de suggestie dat het lichaam van Noni niet geschikt is voor professioneel voetbal. Zijn lichaam protesteert en geeft om de haverklap niet thuis. Dat hoeft een geweldige carrière niet bijvoorbaat in de weg te staan maar maakt het wel een behoorlijke challenge.
Mwah, dit is een enkelblessure nav een botsing op de training. Vermoedelijk een harde of lompe actie van een ploeggenoot. Kan je niet zoveel aan doen.
Bij spierblessures is het anders, die heeft hij natuurlijk wel veel gehad, maar dat is nu niet het geval. En het is ook een explosieve speler. Wat mij nu vooral vervelend lijkt is dat hij na zijn herstel weer volop mee gaat doen, en de rest is dan al een stuk verder en fitter, wat dan weer kan leiden tot nieuwe (spier)blessures.
 
We zullen het maandag wel horen wat de status is. Eerst, hoogstwaarschijnlijk, de zwelling laten wegtrekken en dan kan er pas precies onderzoek gedaan worden.
 
Manchester kocht volgens mij de destijds zwaar geblesseerde Ruud van Nistelrooij.
Pas nadat hij hersteld was. De koop ging eerst niet door, omdat hij in april 2000 niet door de keuring kwam. Vervolgens ging hij op 28 april tijdens kopoefeningen opnieuw door zijn knie. Daarna is van Nistelrooij geoperereerd aan zijn kruisbanden. Van Nistelrooij is nog een jaar bij PSV gebleven, voordat hij op 27 april 2001 alsnog naar Manchester United ging.
 
Mwah, dit is een enkelblessure nav een botsing op de training. Vermoedelijk een harde of lompe actie van een ploeggenoot. Kan je niet zoveel aan doen.
Bij spierblessures is het anders, die heeft hij natuurlijk wel veel gehad, maar dat is nu niet het geval. En het is ook een explosieve speler. Wat mij nu vooral vervelend lijkt is dat hij na zijn herstel weer volop mee gaat doen, en de rest is dan al een stuk verder en fitter, wat dan weer kan leiden tot nieuwe (spier)blessures.
Ik hoop het.
 
Pas nadat hij hersteld was. De koop ging eerst niet door, omdat hij in april 2000 niet door de keuring kwam. Vervolgens ging hij op 28 april tijdens kopoefeningen opnieuw door zijn knie. Daarna is van Nistelrooij geoperereerd aan zijn kruisbanden. Van Nistelrooij is nog een jaar bij PSV gebleven, voordat hij op 27 april 2001 alsnog naar Manchester United ging.

Die beelden staan nog steeds op m'n netvlies en ik krijg nog steeds rillingen over m'n rug als ik die schreeuw hoor
 
Vooral enorm lullig voor Noni, ook omdat het geen spierblessure maar echt pech lijkt te zijn. Grote transferwaarde wordt zo wel echt alleen nog maar theoretisch, hij moet hierna eens anderhalf seizoen redelijk stabiel wedstrijden kunnen spelen voordat we daar weer aan kunnen denken. En wel echt een probleem, omdat Bakayoko er nog veel minder klaar voor lijkt. Volgens mij zien we nu pas wat voor een gat de luxe reserves Doan en Bruma achter hebben gelaten. Fijn hoor, die 8 miljoen voor Doan, de man die vorig seizoen veel stabieler en met rendement speelde dan Madueke.

Achteraf gezien, toch te veel weggedaan met Doan en Bruma. Zeker met 2 blessures.

Ach, Pereiro werd ook eens voor de leeuwen gegooid tegen Ajax.
Volgens mij niet meer zoveel perspectief bij Cagliari overigens, Pereiro. Wellicht kunnen we die huren voor op rechts? Geen type snelle rechtsbuiten, maar wel eerder op die plek goed gepresteerd.
 
Doan, mweh. Geen ramp dat ie weg is.

Voor een gescheurde enkelband staat normaliter 6/8 weken. Dus wel apart dat PSV het over 4 maanden heeft. Zou toch prettig zijn als we iets meer details te horen krijgen.
 
Doan, mweh. Geen ramp dat ie weg is.

Voor een gescheurde enkelband staat normaliter 6/8 weken. Dus wel apart dat PSV het over 4 maanden heeft. Zou toch prettig zijn als we iets meer details te horen krijgen.
Tja, nu is PSV toch wel erg afhankelijk van jongens die vanuit JPSV komen.
 
Doan, mweh. Geen ramp dat ie weg is.

Voor een gescheurde enkelband staat normaliter 6/8 weken. Dus wel apart dat PSV het over 4 maanden heeft. Zou toch prettig zijn als we iets meer details te horen krijgen.
Waar lees jij dat het om een gescheurde enkelband gaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan