Noni Madueke (A)

Vooral enorm lullig voor Noni, ook omdat het geen spierblessure maar echt pech lijkt te zijn. Grote transferwaarde wordt zo wel echt alleen nog maar theoretisch, hij moet hierna eens anderhalf seizoen redelijk stabiel wedstrijden kunnen spelen voordat we daar weer aan kunnen denken. En wel echt een probleem, omdat Bakayoko er nog veel minder klaar voor lijkt. Volgens mij zien we nu pas wat voor een gat de luxe reserves Doan en Bruma achter hebben gelaten. Fijn hoor, die 8 miljoen voor Doan, de man die vorig seizoen veel stabieler en met rendement speelde dan Madueke.


Volgens mij niet meer zoveel perspectief bij Cagliari overigens, Pereiro. Wellicht kunnen we die huren voor op rechts? Geen type snelle rechtsbuiten, maar wel eerder op die plek goed gepresteerd.
Voor Pereiro alleen al krijg je een like, maar met de rest ook eens.
 
Laatst bewerkt:
Madueke is net zo onervaren en de laatste maanden ook een blind egoistische goril... ik bedoel paard. Voor Luuk misschien beter wanneer daar een ander staat dan Noni. Ben ook geen fan van hem maar we hadden hem moeten verkopen. Nu zit je met een speler die straks niks op gaat leveren. Na Mo de 2e misser.

Kap eens met de apen vergelijkingen man. Tweede keer in twee dagen tijd.
 
Kap eens met de apen vergelijkingen man. Tweede keer in twee dagen tijd.
Jaaaaaaa ben er al op aangesproken dus rustig maar. Is ook een bericht van vrijdag en een reactie op ....
Zal voortaan hier ook eens op letten wat voor soort vergelijkingen men hier allemaal maakt maar wat niet om huidskleur gaat dus dan is het prima. Ik zal dit soort grapjes voor zere zieltjes zoals onder andere jij bent dan ook niet meer maken. Laat de leuke grappen en grollen en vergelijkingen wel over aan de slimme grappenmakers onder ons. Ik kan jouw reactie hier op wel ruiken dus laat maar zitten.
 
Hij wil z’n prikkie niet nemen, is fan van Gideon van Meijeren en vergelijkt zwarte mensen met apen. Zegt genoeg wmb.
Racisme is not done, maar vrije vertaling van het andere stukje: "hij denkt anders dan ik en mensen uit mijn wereldje, dus hij is dom, wappie." Op dit forum algemeen geaccepteerd door het gros, maar daar walg ik toch ook wel van.
 
Hij wil z’n prikkie niet nemen, is fan van Gideon van Meijeren en vergelijkt zwarte mensen met apen. Zegt genoeg wmb.
Maar de post waarin ie aangeeft dat ie Oekrainers in huis heeft genomen neem je dan ff niet mee in jouw beschouwing. Zegt genoeg wmb.
 
Eens met de reactie van Ongezouten…maar los daarvan zijn we het hopelijk ook eens dat het op zijn minst smakeloos is om donkere spelers herhaaldelijk te bestempelen als apen of gorilla’s, toch…?
 
Maar de post waarin ie aangeeft dat ie Oekrainers in huis heeft genomen neem je dan ff niet mee in jouw beschouwing. Zegt genoeg wmb.
Oh ja, dus dan mag je verder racistisch zijn en fan zijn van landverraders omdat je ook iets goeds heb gedaan.
 
Racisme is not done, maar vrije vertaling van het andere stukje: "hij denkt anders dan ik en mensen uit mijn wereldje, dus hij is dom, wappie." Op dit forum algemeen geaccepteerd door het gros, maar daar walg ik toch ook wel van.
Wappiecomplotten zijn geen andere meningen, maar pure kwaadaardigheid verhult als dommigheid.
 
Hij zei dat het niet de eerste keer was dus dat nam ik ff voor waarheid aan…excuus als het wel eenmalig was…
Gisteren 1 wel die Vedette net quote was een reactie op een post van een ander. Maar goed lekker belangrijk. De negeerknop werkt ook bij Ralf Edsröm dus lekker gebruiken zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan