Noni Madueke (A)

De Liverpool Echo noemt Noni Madueke als een belangrijke optie om de voorhoede te versterken. Liverpool heeft reeds 17 zogenoemde not homegrown players ingeschreven en zal dus voor een Engelse speler moeten gaan. Naast Madueke worden ook onder meer Jarrod Bowen (West Ham United), Marcus Edwards (Vitoria Guimaraes) en Yunus Musah (Valencia) genoemd.

not.jpg
 
Weet ik wel zeker 23m, maar die jongen is zo verschrikkelijk goed, daar is zeker meer uit te halen in de toekomst als die zo doorgaat.
 
Van alle PSV'ers hoop ik ook het meest dat Madueke nog een jaartje (liefst twee of drie) blijft. Da's eigenlijk de enige transfer waar ik echt van zou balen. De rest kunnen we wel opvangen...
 
Van alle PSV'ers hoop ik ook het meest dat Madueke nog een jaartje (liefst twee of drie) blijft. Da's eigenlijk de enige transfer waar ik echt van zou balen. De rest kunnen we wel opvangen...
Mwah, Gakpo mag wel van mij ook nog wel blijven.
 
Hoe meer interviews ik met deze jongen zie, hoe meer gecharmeerd ik ben van hem. Lijkt me gewoon een leuke positieve vent.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Door zijn Engelse nationaliteit moet PSV hier volgend jaar minimaal 90 miljoen voor kunnen vangen. Hoe lang loopt zikn contract nog?
 
Wat een speler; geweldig veel power en ook nog eens techniek en hij kan afronden. Psv zou meer van deze Engelse parels weg moet halen om de Madueke / Sancho route te laten bewandelen. Madueke dit jaar basis; 25 doelpunten en helaas zijn we hem dan alweer kwijt. Ons lot
 
Wat een speler; geweldig veel power en ook nog eens techniek en hij kan afronden. Psv zou meer van deze Engelse parels weg moet halen om de Madueke / Sancho route te laten bewandelen. Madueke dit jaar basis; 25 doelpunten en helaas zijn we hem dan alweer kwijt. Ons lot
Is het niet moeilijker om 16 jarige talenten uit Engeland te halen na de Brexit? We vragen het even aan onze VK verslaggever Tim de Wit rico
 
Terug
Bovenaan Onderaan