Noni Madueke (A)

Geen twijfel hij moet blijven. Vanaf zijn debuut al laten zien dat het een geweldig talent is. En dat hij Engelse nationaliteit heeft is geweldig; jaar vlammen en dan voor de hoofdprijs aan engelse club verkopen. Daarom wil Dortmund er tussen zitten; die willen dan Sancho bedragen pakken over 3 jaar.
Alles wat je in deze post zegt klopt.🙏
 
De clubs die geïnteresseerd zijn in Madueke komen uit competities waar ze geld als water hebben; die zien het terecht heel erg zitten in Madueke; die snappen dat Noni niet op de bank zit omdat hij niet goed genoeg zou zijn voor de basis, en zien dat hij het ver kan gaan schoppen. Dat mag wat waard zijn. Ik zou PSV dus ook wel dat geld willen zien uitgeven aan zo'n speler, als ze het hadden. De clubs die Noni willen hebben, hebben meer te besteden, en Noni staat nog lang onder contract en hoeft helemaal niet weg (sterker nog, we willen dat ie blijft), dus mag de vraagprijs flink worden opgeschroefd.
Ik snap je redenatie wel. Maar ik vind het veel geld voor zo’n speler. Als je dan een bedrag van 27 miljoen voor Malen ziet langskomen.
 
Dat er voor Noni Madueke heel veel interesse van de Europese top bestaat, is inmiddels geen geheim meer. De vader en manager van het PSV-pareltje werden onlangs nog op de foto gezet toen ze bij Borussia Dortmund waren. De Duitse topclub ziet in Madueke een voorname kandidaat om Jadon Sancho te vervangen.



'Ik kan jullie er echt niks over vertellen', zegt Madueke. 'Ik ben voetballer van PSV en ik geniet momenteel van het voetballen. Dat is eigenlijk alles. Ik wil niks over hen zeggen als ik voor PSV speel. Dat is niet respectvol naar de club en de fans van wie ik houd. Ik wil wedstrijden spelen, dat is voor mij op dit moment het belangrijkst in mijn ontwikkeling. Als ik speel dan is het goed, daar ligt dus vooral mijn focus op. Maar natuurlijk neemt de coach de beslissingen.'

Stond op VI. Als Noni zich zo blijft laten zien kan Schmidt niet om hem heen. Zit een goeie kop op en is hard op weg om mijn favoriete PSV'er te worden op het moment.
 
Wel echt een gemiste kans. Chukwunonso Madueke, wat een bazen naam. Ik heb al zeker vier jaar geen PSV shirt gekocht, maar dit had ik wel op een shirtje willen hebben.
Kun je helaas niet bestellen.
Chukwunonso Madueke
Maximaal 13 tekens (6 te veel)
 
Deze jongen verdient de aandacht. Wat een talent. Hoop dat ze hem niet verkopen voor de competitie begint. Las dat er interesse is maar dat PSV 23 miljoen vraagt. Mag hopen op het dubbele.
 
Terug
Bovenaan Onderaan