Noni Madueke (A)

Noni heeft ook uitgesproken dat Oranje ook een optie is voor hem. Dan wordt het 30 miljoen of zo :sneaky:
Als hij hier 5 jaar speelt, kan dat. Dat duurt nog 2 jaar? Ik geloof trouwens dat dat maar een geintje was.
 
Ik wil dit jaar eigenlijk gewoon iedere wedstrijd van hem genieten, zien dat hij in belangrijke wedstrijden ook top presteert en ons aan de landstitel en veel wedstrijden in de CL helpt. En de miljoenen die daarbij horen. Dan mag hij voor een redelijke transfersom weg naar een club die hem ook iedere wedstrijd opstelt. Want dat is voor hem toch belangrijk in zijn ontwikkeling (net als dat voor die andere zou moeten zijn).
 
Ik wil dit jaar eigenlijk gewoon iedere wedstrijd van hem genieten, zien dat hij in belangrijke wedstrijden ook top presteert en ons aan de landstitel en veel wedstrijden in de CL helpt. En de miljoenen die daarbij horen. Dan mag hij voor een redelijke transfersom weg naar een club die hem ook iedere wedstrijd opstelt. Want dat is voor hem toch belangrijk in zijn ontwikkeling (net als dat voor die andere zou moeten zijn).
John, ben jij het? :unsure:
 
Welke klasse was er bij feyenoord in de vorige eeuw?
Je kon ze tenminste nog een topclub noemen toch? Je kunt niet ontkennen dat Feyenoord ver is afgegleden lijkt me. Zo lang volg ik het niet maar ik dacht dat PSV de plek van Feyenoord heeft overgenomen door kortzichtig beleid in r'dam.
 
Ik wil dit jaar eigenlijk gewoon iedere wedstrijd van hem genieten, zien dat hij in belangrijke wedstrijden ook top presteert en ons aan de landstitel en veel wedstrijden in de CL helpt. En de miljoenen die daarbij horen. Dan mag hij voor een redelijke transfersom weg naar een club die hem ook iedere wedstrijd opstelt. Want dat is voor hem toch belangrijk in zijn ontwikkeling (net als dat voor die andere zou moeten zijn).
Niks redelijk. 90 miljoen.
 
Dat zijden ze bij Feyenoord ook vorige eeuw, dat lijkt me geen fijn pad om te bewandelen.


Zijden moet zijn zeiden. Verder helemaal eens!

giphy.gif
 
Contract tot 2024. Nog 1/2 jaar knallen bij PSV en dan verkopen aan een grote Engelse club die veel geld voor hem wilt betalen. Laat hem maar lekker de nieuwe Sancho worden.
 
Je kon ze tenminste nog een topclub noemen toch? Je kunt niet ontkennen dat Feyenoord ver is afgegleden lijkt me. Zo lang volg ik het niet maar ik dacht dat PSV de plek van Feyenoord heeft overgenomen door kortzichtig beleid in r'dam.
PSV is al sinds de jaren 70 met Ajax de top2 van Nederland. Feyenoord 4 titels na 1974. PSV had er toen 4.
Opbokken met die club. Het Ajax van Engeland, dat gun je niemand met gezond verstand.
Zei je dat met Bergwijn ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan