Nederlands Elftal

Ik vermoedde al dat ik een vriendin of wat achter lag.

Inderdaad, nou zie ik het ook:

534
Zie je gelijk hoe - los van de coup(e) ( leuke woordspeling ) - hoe Silvio op Trump lijkt.
 
Toch ben ik blij want nu is het niet veel maar we gaan wel door dus misschien krijgt Van Gaal ze straks wel sterker. Ik heb alleen een stuk gezien maar er is ook weer een visite kaartje van oud PSVers afgegeven (Depay, Bergwijn)

Ik zag het slechts in een flits maar volgens mij was Bergwijn pijlsnel in die actie met die goal?

Dat zegt nog niet alles want het kan misschien verder nog zijn dat hij te gespierd is en daardoor "minder" sprints kan maken maar ik heb hem niet nadrukkelijk gezien om zo iets te kunnen beweren.

Er zit vast ook een genetische component in want hij heeft ooit wel eens aangegeven dat hij makkelijk spieren krijgt zonder al te veel kracht te trainen. Maar nog meer duurvermogen trainen zal omvang ook verminderen, ik weet alleen niet of dit bij zijn postuur en stijl past.
Hij was mét bal 60 meter sneller dan een sprintende Noor zonder bal. Sterker nog, hij vergrootte zijn voorsprong. Tenzij die Noor de Vikingvariant is van Jhonny van de Burgerking, is dat toch best rap.
 
Ongetwijfeld, maar wat is de meerwaarde van het daar op aanslaan als een geïrriteerde pitbull op het moment dat er een doelpunt gevierd wordt? Draagt m.i. niet bij aan de dialoog maar zet de groepen verder uit elkaar als we iedere gelegenheid aangrijpen om te wijzen op iemands afwijkende mening. Dat is m.i. een voedingsbodem voor tweedeling.
Het liep ietsie anders. Ik vind hem irritant, zag hem er meteen bij staan. Dacht waarom zit die kerel bij Oranje en kwam vervolgens pas met mr. Corona. Maar goed, genoeg over gesproken. Dat kan inderdaad beter in het coronatopic.
Absoluut! Het komt ook wel voor, maar op een of andere manier schitterde Bergkamp heel vaak bij Arsenal, maar bij Oranje af en toe,
Bij je club krijg je ook wat meer kansen om te schitteren.
 
Het liep ietsie anders. Ik vind hem irritant, zag hem er meteen bij staan. Dacht waarom zit die kerel bij Oranje en kwam vervolgens pas met mr. Corona. Maar goed, genoeg over gesproken. Dat kan inderdaad beter in het coronatopic.

Bij je club krijg je ook wat meer kansen om te schitteren.

Is ook wel weer zo.
 
Toch ben ik blij want nu is het niet veel maar we gaan wel door dus misschien krijgt Van Gaal ze straks wel sterker. Ik heb alleen een stuk gezien maar er is ook weer een visite kaartje van oud PSVers afgegeven (Depay, Bergwijn)

Ik zag het slechts in een flits maar volgens mij was Bergwijn pijlsnel in die actie met die goal?

Dat zegt nog niet alles want het kan misschien verder nog zijn dat hij te gespierd is en daardoor "minder" sprints kan maken maar ik heb hem niet nadrukkelijk gezien om zo iets te kunnen beweren.

Er zit vast ook een genetische component in want hij heeft ooit wel eens aangegeven dat hij makkelijk spieren krijgt zonder al te veel kracht te trainen. Maar nog meer duurvermogen trainen zal omvang ook verminderen, ik weet alleen niet of dit bij zijn postuur en stijl past.

Bergwijn heeft gewoon de Willems bouw. Je kunt nog zoveel trainen, maar volslank zul je er nooit uitzien. Het feit dat Bergwijn de hele pot speelde en in blessuretijd nog die Noor eruit sprintte over het hele veld zegt voor mij voldoende. Dat kun je echt niet met overgewicht.
 
Seedorf ken ik vooral uit de verhalen, die heb ik zelf net niet meegemaakt. Maar het is inderdaad een indrukwekkende speler als je zijn prijzenkast ziet, maar hij wordt nooit in het lijstje 'Grote Nederlandse Voetballers' gezet.
Wel in de mijne hoor. :)
 
Ik doe het je niet na. Dat gezegd hebbende, heb ik dus ook geen idee of het klopt wat je zegt. Helaas is voetbal in het algemeen een sport van stervende zwanen geworden en ook onze club is daarin "schuldig".
Er is geen reden om aan een integere PSV supporter te twijfelen als hij feiten vermeldt. Het klopt dus wat ik zeg, ook al was het lang geleden.
Je wist het niet, zeg je. Vandaar mijn opmerking gisteren dat niet alles in de geschiedenisboekjes terecht komt. En het dus goed is nu en dan wat feitjes aan te vullen.
Voorts beweer ik nergens dat PSVers zich er nooit schuldig aan zouden maken. Maar dat belandt vaak wel in de geschiedenisboekjes.

Blij dat ik gisteravond na een belangrijker programma - over menselijk lief en leed, genaamd Hello Goodbye - een groot deel van Oranje rechtstreeks heb gezien.
Een verdiende zege.
Fijn ook voor Louis van Gaal , en opvallend dat weer ex PSVers voor het succes zorgden. Net als op het EK in 1988 wat Weltmeister al opmerkte.
Toen we wel een prijs pakten in tegenstelling tot de jaren 70 toen het PSV van Rijvers top was maar Ajacieden en Feijenoorders in Oranje nog de dienst uitmaakten.

Hoeveel landen in Qatar gaan profiteren van PSVers is even afwachten in deze geglobaliseerde voetbalwereld. ;)
 
Er is geen reden om aan een integere PSV supporter te twijfelen als hij feiten vermeldt. Het klopt dus wat ik zeg, ook al was het lang geleden.
Je wist het niet, zeg je. Vandaar mijn opmerking gisteren dat niet alles in de geschiedenisboekjes terecht komt. En het dus goed is nu en dan wat feitjes aan te vullen.
Voorts beweer ik nergens dat PSVers zich er nooit schuldig aan zouden maken. Maar dat belandt vaak wel in de geschiedenisboekjes.

Blij dat ik gisteravond na een belangrijker programma - over menselijk lief en leed, genaamd Hello Goodbye - een groot deel van Oranje rechtstreeks heb gezien.
Een verdiende zege.
Fijn ook voor Louis van Gaal , en opvallend dat weer ex PSVers voor het succes zorgden. Net als op het EK in 1988 wat Weltmeister al opmerkte.
Toen we wel een prijs pakten in tegenstelling tot de jaren 70 toen het PSV van Rijvers top was maar Ajacieden en Feijenoorders in Oranje nog de dienst uitmaakten.

Hoeveel landen in Qatar gaan profiteren van PSVers is even afwachten in deze geglobaliseerde voetbalwereld. ;)
Ik bedoelde het wel ietsje minder chauvinistisch dan jij, denk ik. ;) Ik zie liever een Oranje mét echte topspelers - desnoods van Ajax en Feyenoord - dan mét subtoppers, maar wel van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan