Nederlands Elftal

Bovendien is Nederland bij voorbaat al kansloos in de play-offs, met landen als Italië en Portugal. Dus 1ste eindigen is veruit de makkelijkste, en eigenlijk de enige haalbare optie om het WK te halen.
 
Bedankt voor de uitleg, maar wat een rare gang van zaken. Oostenrijk, Wales en Tsjechie zijn hoger geeindigd dan NL, maar wel op het B-niveau. Zo kan ik het ook. Kan NL maar beter zo snel mogelijk naar Groep B degraderen.

Dat is net zoiets als dat bijvoorbeeld Volendam straks Conference League mag spelen omdat ze hoger in de KKD zijn geeindigd dan FC Utrecht in de Eredivisie.
Inderdaad een hele rare gang van zaken. Maar wat heet tegenwoordig raar?
We kunnen ook de UEFA vragen om de KNVB methode 2020 op de kwalificatie los te laten.
Gewoon nu stoppen, ook al hebben niet alle deelnemers evenveel wedstrijden gespeeld.
Dan is Nederland geplaatst en het scheelt veel billenknijpen vanavond. :)
 
Cillessen op doel vanavond.

Lijkt me verstandig. Om Flekken nu in zo'n belangrijke wedstrijd zijn debuut te laten maken, is vragen om problemen.
Of hij keept juist een wereldpot, maar Cillessen is in ieder geval altijd betrouwbaar gebleken.
 
Cillessen op doel vanavond.

maar Cillessen is in ieder geval altijd betrouwbaar gebleken.
Naar ik aanneem bedoel je betrouwbaar als Oranje doelman?
Want in zijn NEC periode was hij onbetrouwbaar.
Of liever gezegd uiterst onsportief toen hij na een blunder, zonder geraakt te zijn stervende zwaan speelde en het zo voor elkaar kreeg dat de scheidsrechter het PSV doelpunt volkomen ten onrechte afkeurde.
Om een of andere reden halen dit soort acties de geschiedenisboekjes niet.

Wie er ook keept, het wordt waarschijnlijk super spannend .
Misschien kijk ik dit duel toch maar eens rechtstreeks.
Gebeurt niet vaak als het om Oranje ( mannen ) gaat.
 
Naar ik aanneem bedoel je betrouwbaar als Oranje doelman?
Want in zijn NEC periode was hij onbetrouwbaar.
Of liever gezegd uiterst onsportief toen hij na een blunder, zonder geraakt te zijn stervende zwaan speelde en het zo voor elkaar kreeg dat de scheidsrechter het PSV doelpunt volkomen ten onrechte afkeurde.
Om een of andere reden halen dit soort acties de geschiedenisboekjes niet.
Om de een of andere reden zitten ze wel in jouw geheugen gegrift...
 
Naar ik aanneem bedoel je betrouwbaar als Oranje doelman?
Want in zijn NEC periode was hij onbetrouwbaar.
Of liever gezegd uiterst onsportief toen hij na een blunder, zonder geraakt te zijn stervende zwaan speelde en het zo voor elkaar kreeg dat de scheidsrechter het PSV doelpunt volkomen ten onrechte afkeurde.
Om een of andere reden halen dit soort acties de geschiedenisboekjes niet.

Wie er ook keept, het wordt waarschijnlijk super spannend .
Misschien kijk ik dit duel toch maar eens rechtstreeks.
Gebeurt niet vaak als het om Oranje ( mannen ) gaat.
Zijn tijd bij Oranje lijkt me een iets betere steekproef dan zijn tijd bij NEC, dunkt me.
 
Ik kan de wedstrijd niet kijken door bedtijd, maar als ik om 03:10 wakker ben ga ik er van uit dat ik 25e rijker ben en jullie al uitgefeest :lmao:
 
Is dat zo vreemd als onze club opzichtig benadeeld wordt en je over een redelijk goed geheugen beschikt ?

Ik doe het je niet na. Dat gezegd hebbende, heb ik dus ook geen idee of het klopt wat je zegt. Helaas is voetbal in het algemeen een sport van stervende zwanen geworden en ook onze club is daarin "schuldig".
 
Zijn tijd bij Oranje lijkt me een iets betere steekproef dan zijn tijd bij NEC, dunkt me.

Het is dan ook een heel klein beetje flauw om, wanneer het om betrouwbaar gaat als zijnde zijn "keepende vaardigheden", te beginnen over een stervende zwaan actie in een wedstrijd van PSV tegen NEC. Dat lijkt me ook los van elkaar staan en niet relevant in de context van "betrouwbaar" zoals Mentos het bedoelde.
 
Naar ik aanneem bedoel je betrouwbaar als Oranje doelman?
Want in zijn NEC periode was hij onbetrouwbaar.
Of liever gezegd uiterst onsportief toen hij na een blunder, zonder geraakt te zijn stervende zwaan speelde en het zo voor elkaar kreeg dat de scheidsrechter het PSV doelpunt volkomen ten onrechte afkeurde.
Om een of andere reden halen dit soort acties de geschiedenisboekjes niet.

Wie er ook keept, het wordt waarschijnlijk super spannend .
Misschien kijk ik dit duel toch maar eens rechtstreeks.
Gebeurt niet vaak als het om Oranje ( mannen ) gaat.
Nee hoor, ik bedoelde uiteraard in zijn NEC-periode.

Iemand die PSV naait en ermee wegkomt vertrouw ik namelijk mijn leven toe!
 
FEVUQQ9X0AAU2B5


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan