Nederlands Elftal

Want als je medespeler buitenspel staat mag jij onreglementair gestopt worden?
Nee, maar ik had ermee kunnen leven als die daarom geen penalty had gegeven. Omdat strikt genomen de pass komt, Memphis dan buitenspe staat en dus als eerste de overtreding begaat.
 
Nee, maar ik had ermee kunnen leven als die daarom geen penalty had gegeven. Omdat strikt genomen de pass komt, Memphis dan buitenspe staat en dus als eerste de overtreding begaat.
Heb je zeker een punt, maar als Klaassen niet gestopt was had hij er zelf ook achteraan kunnen gaan, bal was niet heel hard.
 
Dat vind ik ook van een ultratriest niveau. Dat gefluit tijdens het volkslied.
Is het ook, maar om dan alleen te benoemen dat; “Idioot gedoe dat gefluit van de Turkse medelander. Blijkbaar kun je ze namelijk geen Nederlander noemen, of beter gezegd: dat willen ze zelf niet, zo te horen.”
Dat vind ik minimaal gezegd niet geheel realistisch of eerlijk of netjes.
 
Wel fijn dat Marten de Roon geselecteerd is om de socials bij te houden. Op twitter komt hij wel altijd tot z'n recht!
 
Niet mee eens. Gakpo gaat altijd naar binnen, waardoor het daar ook heel druk kan worden. Vind Bergwijn eigenlijk wel goed passen zo. Houdt het veld ook veel breder.
Gakpo lijkt me ook de een of andere manier een meer verstandige jongen en iemand met een betere inzet. Maar ik heb het idee dat Bergwijn daar nu ook stappen in maakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan