Nederlands Elftal

Wijnaldum gele kaart en geschorst tegen Letland.
Mis je niet veel aan op dit moment.

Idioot gedoe dat gefluit van de Turkse medelander. Blijkbaar kun je ze namelijk geen Nederlander noemen, of beter gezegd: dat willen ze zelf niet, zo te horen.
Of mogen buitenlandse supporters al meereizen naar hun clubs/landen?

Stel: ik woon en werk in Spanje en ga dat team uitfluiten op de tribune. Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
 

Niet zo heel gecharmeerd van zijn spel sinds het EK. Van Beek en Klaassen kan echt een interessant duo zijn in dit systeem. Allebei heel ijverig, maken veel meters, jagen bal af, zoeken diepte op, kunnen redelijk koppen. Ideale match met Memphis
 
Mis je niet veel aan op dit moment.

Idioot gedoe dat gefluit van de Turkse medelander. Blijkbaar kun je ze namelijk geen Nederlander noemen, of beter gezegd: dat willen ze zelf niet, zo te horen.
Of mogen buitenlandse supporters al meereizen naar hun clubs/landen?

Stel: ik woon en werk in Spanje en ga dat team uitfluiten op de tribune. Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Ik hoorde meer gefluit tijdens het Turkse volkslied. Tijdens het Nederlands volkslied zal eerder een reactie zijn.
 
Mis je niet veel aan op dit moment.

Idioot gedoe dat gefluit van de Turkse medelander. Blijkbaar kun je ze namelijk geen Nederlander noemen, of beter gezegd: dat willen ze zelf niet, zo te horen.
Of mogen buitenlandse supporters al meereizen naar hun clubs/landen?
Zullen er ook veel bij zijn die uit Duitsland en België gekomen zijn.
 
Ik hoorde meer gefluit tijdens het Turkse volkslied. Tijdens het Nederlands volkslied zal eerder een reactie zijn.
Dat vind ik ook van een ultratriest niveau. Dat gefluit tijdens het volkslied. Schaam me zelfs daarvoor.

Ik kijk dat nooit. Volksliederen.

Dit gefluit was tijdens langdurig balbezit van NL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan