Nederlands Elftal

Wederom. Nee. Het fluiten is triest gedrag, van beide kanten. Maar ik hoorde eerst tijdens het Turkse volkslied hard gefluit. Om daar niets van te zeggen maar wel over de reactie daarop, en nog erger, met insinuaties dat de mensen die dat doen geen echte Nederlanders zijn vind ik laag. Duidelijker kan ik mijn stelling niet brengen.
Omdat je blijft herhalen dat ik laag ben, ben ik er nu wel helemaal klaar mee, met je.

Ik hoor iets, het andere niet. Jij kaart dat aan, ik bevestig dat je een punt maakt en je blijft maar woorden als ‘laag’ gebruiken. Vind ik laag.
 
Zit vaak Ajax belachelijk te maken vanwege hun as bestaande uit Haller, Klaassen en Alvarez maar moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat ik zie wat betreft Klaassen vanavond. Hij en Memphis zijn fantastisch tot nu toe. Echt klasse.
Vanavond kan je zien dat hij bij een uitzakkende spits echt tot z'n recht komt. Gelukkig ziet Ten Hag dat niet en kiest hij voor Haller in de spits in plaats van Tadic :lol:
 
Ik had Depay als topscorer van de groepsfase in een EK poule, blijkt hij ontzettend zwak te spelen maar zijn dip lijkt geweest en vandaag dus een hattrick
 
Snap best dat we 4-0 voor staan en de wedstrijd dus gespeeld is, maar ik weet niet of ik moet lachen of huilen van een middenveld Koopmeiners-Klaassen-Til🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan