Nederlands Elftal

Het is wel duidelijk dat er weer een 020'er aan het roer staat bij tarrelknutselklup "Vier handen op één buyk" van Zeist..
Ik vind Gravenbergh wel een goede voetballer, en wel terecht dat hij erbij zit, maar ik zou als ik Cody was, me terugtrekken uit het Nl elftal. En als hateboer nu weer gaat spelen, zou ik als Denzel zijnde ook bedanken voor de eer.
 
Ik vind Gravenbergh wel een goede voetballer, en wel terecht dat hij erbij zit, maar ik zou als ik Cody was, me terugtrekken uit het Nl elftal. En als hateboer nu weer gaat spelen, zou ik als Denzel zijnde ook bedanken voor de eer.
Zeker een goede voetballer, maar Gakpo moest het eerst maar eens een aantal wedstrijden opniveau laten zien van De Boer. Gakpo speelde inmiddels bijna 60 wedstrijden, Gravenberch iets meer dan 20 volgens mij.
En zat Rosario niet bij de voorselectie? Waarom maak je überhaupt een voorselectie als je de mensen die daar afvallen niet als back up gebruikt?
 
Zeker een goede voetballer, maar Gakpo moest het eerst maar eens een aantal wedstrijden opniveau laten zien van De Boer. Gakpo speelde inmiddels bijna 60 wedstrijden, Gravenberch iets meer dan 20 volgens mij.
En zat Rosario niet bij de voorselectie? Waarom maak je überhaupt een voorselectie als je de mensen die daar afvallen niet als back up gebruikt?
Eens. Al lijkt Rosario na zijn ziekte nog niet helemaal fit, dus nog niet zo gek.
 
Ik vind Gravenbergh wel een goede voetballer, en wel terecht dat hij erbij zit, maar ik zou als ik Cody was, me terugtrekken uit het Nl elftal. En als hateboer nu weer gaat spelen, zou ik als Denzel zijnde ook bedanken voor de eer.
De Boer heeft gezegd dat hij aangaande Denzel rekening houdt met zijn fysieke gesteldheid en met de belangen van de club. Vind ik niet bepaald iets waarover we mogen vallen.
 
Rosario in Oranje praat.. :unsure:
Man man man als je met niks beters kan komen dan dat kan je beter zeggen we slaan dit WK ook maar ff over
 
Gaat het ook voor nationale elftallen op dat het gecancelled mag worden zodra er minder dan 13 spelers waarvan 1 keeper inzetbaar zijn? We komen aardig in de buurt denk ik. :maniac:
 
Zeker een goede voetballer, maar Gakpo moest het eerst maar eens een aantal wedstrijden opniveau laten zien van De Boer. Gakpo speelde inmiddels bijna 60 wedstrijden, Gravenberch iets meer dan 20 volgens mij.
En zat Rosario niet bij de voorselectie? Waarom maak je überhaupt een voorselectie als je de mensen die daar afvallen niet als back up gebruikt?
Waarom maak je überhaupt een voorselectie?
Al vaker gezegd. Kap daar mee. Volstrekt zinloos. :zien:
 
Het is inderdaad erg dubbel dat Gakpo en Bijlow het eerst maar eens moeten bewijzen voordat ze mee mogen maar dat Gravenbergh er nu meteen bijgehaald wordt. Maar goed, laat f. de Boer maar heel de Ajax-selectie selecteren, kunnen ze eerst 3x afgedroogd worden en daarna vermoeid terug naar Amsterdam. Het is niet alsof deze 3 potjes echt ergens om gaan.
 
Het is inderdaad erg dubbel dat Gakpo en Bijlow het eerst maar eens moeten bewijzen voordat ze mee mogen maar dat Gravenbergh er nu meteen bijgehaald wordt. Maar goed, laat f. de Boer maar heel de Ajax-selectie selecteren, kunnen ze eerst 3x afgedroogd worden en daarna vermoeid terug naar Amsterdam. Het is niet alsof deze 3 potjes echt ergens om gaan.
Hij kan niet heel de Ajax selectie selecteren. :rolleyes:
 
Het is inderdaad erg dubbel dat Gakpo en Bijlow het eerst maar eens moeten bewijzen voordat ze mee mogen maar dat Gravenbergh er nu meteen bijgehaald wordt. Maar goed, laat f. de Boer maar heel de Ajax-selectie selecteren, kunnen ze eerst 3x afgedroogd worden en daarna vermoeid terug naar Amsterdam. Het is niet alsof deze 3 potjes echt ergens om gaan.
Tja, wanneer gaat het wel ergens over? Het is maar voetbal.

Alledrie de wedstrijden hebben invloed op de ranking. Nederland is momenteel het 10e Europese land op de ranking. Dat geeft recht op een geplaatste positie in de WK-kwalificatie. Dus dat is punt 1.

2 van 3 wedstrijden zijn van de Nations League. Het is een toernooi, waar je aan mee doet om te winnen. Lijkt mij. Dus 2x winnen is nodig om door te kunnen gaan in de NL.
 
Is Gakpo niet net terug van een lange afwezigheid door corona? Dan lijkt het me volstrekt logisch dat hij niet nu geselecteerd wordt voor Oranje. Twee weken in alle rust een beetje trainen is goed voor z'n conditie denk ik.

Ik vind het op zich niet onlogisch dat Gravenberch erbij wordt gehaald, maar het is wel vreemd dat als Rosario bij de voorselectie zat, de keuze niet op hem valt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, wanneer gaat het wel ergens over? Het is maar voetbal.

Alledrie de wedstrijden hebben invloed op de ranking. Nederland is momenteel het 10e Europese land op de ranking. Dat geeft recht op een geplaatste positie in de WK-kwalificatie. Dus dat is punt 1.

2 van 3 wedstrijden zijn van de Nations League. Het is een toernooi, waar je aan mee doet om te winnen. Lijkt mij. Dus 2x winnen is nodig om door te kunnen gaan in de NL.

Ik krijg niet het idee dat het iemand boeit of we de Nations League winnen of niet, kwalificatie of eindtoernooien gaan ergens om. Dat we wel of niet een makkelijke kwalificatie krijgen maakt mij ook niet veel uit, je doet als Nederland toch aan zo'n toernooi mee om te winnen en tegenwoordig ga je zowat al door als je meedoet aan de kwalificatie.

Hij kan niet heel de Ajax selectie selecteren. :rolleyes:

Maar anders had ie het gedaan, dat lijkt me wel.

Is Gakpo niet net terug van een lange afwezigheid door corona? Dan lijkt het me volstrekt logisch dat hij niet nu geselecteerd wordt voor Oranje. Twee weken in alle rust een beetje trainen is goed voor z'n conditie denk ik.

Ik vind het op zich niet onlogisch dat Gravenberch erbij wordt gehaald, maar het is wel vreemd dat als Rosario bij de voorselectie zat, de keuze niet op hem valt.

Dit soort excuses worden er altijd bijgehaald als het om PSV'ers gaat, daarentegen zit hij wel bij de selectie van Jong-Oranje. Dumfries is ook net 1 wedstrijd terug van corona maar hij zit wel meteen bij de selectie. Maar goed, hij zal zich nog wel 'moeten bewijzen'.
 
Dit soort excuses worden er altijd bijgehaald als het om PSV'ers gaat, daarentegen zit hij wel bij de selectie van Jong-Oranje. Dumfries is ook net 1 wedstrijd terug van corona maar hij zit wel meteen bij de selectie.
Oh, dat wist ik niet. Dan heb ik geen inhoudelijke reden om Gravenberch ipv Gakpo te selecteren. Ik weet ook niet echt hoe goed hij is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan