Nederlands Elftal

Absurd dat ze in deze tijd oefeninterlands spelen. :maniac:
Gaat puur om geld.
Oefenen heeft weinig zin als je iedere keer met een andere samenstelling speelt en vaak ook andere spelers hebt omdat er dan weer een paar ziek zijn of dan weer een paar geblesseerd. Ik ben voor het afschaffen van interlands in zijn geheel.
Is niet meer van deze tijd dat je wieg bepaalt voor welk land je speelt. Echt uit de tijd in een tijd dat iedereen maar asiel mag aanvragen waar hij wilt en vaak ook krijgt, mag werken in bijna elk land dat hij wil, maar wil ik uitkomen voor die Mannschaft dan mag dat niet omdat mijn wieg in Gouda stond. Wil ik die Mannschaft trainen dan mag dat weer wel, en het klapvolk en carnavalvolk maar braaf daar in meegaan. Afschaffen die nationale wedstrijden.
 
Ik zie net de selectie van Oranje... Bij PSV hoeven we gelukkig alleen Ihattaren en Malen af te melden.
Dumfries is alsnog opgeroepen.

Het lijstje van PSV-ers dat op reis gaat:
2020-11-10 07_01_28-Startpagina _ Twitter.png
Sangaré, Zahavi, Mvogo, Ledezma, Teze, Gokpo, Dumfies, Max, Malen, Mauro Jr, Madueke, Saibari, Kjolo.

Dus dan kunnen we het hebben over het Nederlands elftal, maar geheid dat er één terug komt met corona.
 
Laatst bewerkt:
Dumfries is alsnog opgeroepen.

Het lijstje van PSV-ers dat op reis gaat:
Bekijk bijlage 2720
Sangaré, Zahavi, Mvogo, Ledezma, Teze, Gokpo, Dumfies, Max, Malen, Mauro Jr, Madueke, Saibari, Kjolo.

Dus dan kunnen we het hebben over het Nederlands elftal, maar geheid dat er één terug komt met corona.
Ik hou m'n hart vast bij dat innige geknuffel na een doelpunt.
Voordeel is wel dat Teze, Gakpo, Zahavi en Dumfries even immuun zijn
 
Cillessen is ook geen onaardige keeper die best veel (onterechte?) kritiek altijd krijgt, zal ook misschien wel een beetje aan zijn wat arrogante uitstraling/houding liggen.

Als je Bijlow niet laat keepen kan je hem beter bij Jong laten.
Het is ook geen onaardige keeper alleen kan ik er nog steeds niet bij dat we in Oranje een keeper op doel hebben staan die bijna geen wedstrijden voor zijn club speelt. Ik vind dat je dat niet kunt verkopen tegen keepers die wel elke week onder de lat staan.

Dat nu Krul, Bizot en Drommel (kennelijk heb ik onder een steen gelegen want nog nooit van die jongen gehoord...) zijn opgeroepen deed mij vermoeden dat ze in Zeist eindelijk het licht hadden gezien. Tot ik las dat Cillessen geblesseerd is... IJdele hoop dus vrees ik.
 
Het is ook geen onaardige keeper alleen kan ik er nog steeds niet bij dat we in Oranje een keeper op doel hebben staan die bijna geen wedstrijden voor zijn club speelt. Ik vind dat je dat niet kunt verkopen tegen keepers die wel elke week onder de lat staan.

Dat nu Krul, Bizot en Drommel (kennelijk heb ik onder een steen gelegen want nog nooit van die jongen gehoord...) zijn opgeroepen deed mij vermoeden dat ze in Zeist eindelijk het licht hadden gezien. Tot ik las dat Cillessen geblesseerd is... IJdele hoop dus vrees ik.
Maar je doet nu of die andere opties zich wel hebben bewezen op het hoogste niveau maar Cillissen niet. Ook als hij niet speelt bij zijn club, dan is hij nog altijd twee klasse beter dan de genoemde keepers of je moet vinden dat Bizot moet spelen? Ja die keept, nee blundert elke week... Helaas is het gewoon zo dat zelfs de reserve keeper bij Valencia die niet speelt, betrouwbaarder is dan een Krul of Bizot.
 
Maar je doet nu of die andere opties zich wel hebben bewezen op het hoogste niveau maar Cillissen niet. Ook als hij niet speelt bij zijn club, dan is hij nog altijd twee klasse beter dan de genoemde keepers of je moet vinden dat Bizot moet spelen? Ja die keept, nee blundert elke week... Helaas is het gewoon zo dat zelfs de reserve keeper bij Valencia die niet speelt, betrouwbaarder is dan een Krul of Bizot.

Ik zeg niet dat de anderen zich (al) bewezen hebben. Cillissen heeft zich zeker bewezen en is ook een goede keeper maar speelt bijna nooit. Het probleem is gewoon dat we momenteel geen fatsoenlijke keepers hebben rondlopen. Maar ik blijf het daarom wel een rare constructie vinden om een reservedoelman als 1e keus te hebben voor het nationale elftal. Misschien sta ik daar alleen in, prima natuurlijk, maar ik vindt het raar. Persoonlijk zou ik dan Krul laten keepen. Die doet het volgens mij best aardig bij Norwich ook als is dat het 2e nivo van Engeland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan