Nederlands Elftal

Trabelsi

Jeugdspeler
Wat ik dan niet snap is dat Fer er ook bij zit. Totale teleurstelling na z'n terugkeer bij Feyenoord.
En faalhaasje Kluivert zit er ook bij. Mag toch hopen dat die nog afvallen.
Kluivert maakt anders wel genoeg minuten bij AS Roma... Regelmatig staat hij in de basis. Dat kun je geen falen noemen. Die verdient het op basis van prestaties meer dan een Ihatarren en Stengs. Speelt ook op een hoger niveau dan die twee.

Vind het opmerkelijker dat Babel erbij zit.

Hopelijk gaat Koeman een 5-3-2 systeem uitproberen. Dan heb je echt een ijzersterke centrale as met De Ligt, De Vrij en Van Dijk met De Jong en Wijnaldum daarvoor.

Jerommeke

Basisspeler
Het verbaast me dat vd Beek er niet bij zit. Die heeft onder Koeman toch nog redelijk wat gespeeld?

O laat maar, die zit er wel bij, maar wordt vergeten in het artikel.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Wat ik dan niet snap is dat Fer er ook bij zit. Totale teleurstelling na z'n terugkeer bij Feyenoord.
En faalhaasje Kluivert zit er ook bij. Mag toch hopen dat die nog afvallen.
Kluivert speelt regelmatig bij Roma en aangezien Memphis, Bergwijn en Malen er niet bij zijn, is het logisch dat Kluivert wordt opgeroepen

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Kluivert speelt regelmatig bij Roma en aangezien Memphis, Bergwijn en Malen er niet bij zijn, is het logisch dat Kluivert wordt opgeroepen
Wat een armoede. Laat ik dan zeggen dat ik hoop dat Kluivert veeeeeel beter geworden is.

rico

Assistent Coach
Want Kluivert was o zo slecht bij Ajax? Talent zat... Op 18 jarige leeftijd betrokken zijn bij 15 doelpunten in 1 seizoen.
Ik vond Kluivert ook niet zo slecht, vond en vindt eigenlijk nog steeds dat hij met z'n transfer niet de beste weg heeft gekozen

IPF

Want Kluivert was o zo slecht bij Ajax? Talent zat... Op 18 jarige leeftijd betrokken zijn bij 15 doelpunten in 1 seizoen.
Ik ben het eens met het selecteren van Kluivert maar ik vind hem een draver die alleen maar kan teren op zijn snelheid. Voor de rest komt hij op alle fronten te kort.

rico

Assistent Coach
Ik ben het eens met het selecteren van Kluivert maar ik vind hem een draver die alleen maar kan teren op zijn snelheid. Voor de rest komt hij op alle fronten te kort.
Hoeveel heb je van hem gezien in Italie, waar hij regelmatig speelt. Ik niets, maar hij is nog wel heel jong, dus zal zich nog wel verbeterd hebben. De indruk van z'n ajax tijd is daarom waarschijnlijk niet accuraat.

En ik heb veel liever Kluivert dan Babel

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Hoeveel heb je van hem gezien in Italie, waar hij regelmatig speelt. Ik niets, maar hij is nog wel heel jong, dus zal zich nog wel verbeterd hebben. De indruk van z'n ajax tijd is daarom waarschijnlijk niet accuraat.

Tsja. Ik heb ook liever Kluivert dan Bruma.

Trabelsi

Jeugdspeler
Dan adviseer ik je om een paar YouTube filmpjes van hem te bekijken. Je hebt denk ik de verkeerde voor je. Kluivert moet het vooral hebben van zijn meer dan prima techniek en actie. Niet zozeer zijn snelheid.

IPF

Ik zie hem regelmatig spelen. Hij doet het niet onaardig hoor en zoals gezegd is hij de juiste keuze voor nu omdat 3 anderen er niet zijn. Maar ik zie bijvoorbeeld niet dat hij een enorme ontwikkeling doormaakt tov zijn tijd bij Ajax. Daarom geloof ik ook niet dat hij veel beter wordt dan dit. Maar eens dat liever hem dan Babel.

IPF

Dan adviseer ik je om een paar YouTube filmpjes van hem te bekijken. Je hebt denk ik de verkeerde voor je. Kluivert moet het vooral hebben van zijn meer dan prima techniek en actie. Niet zozeer zijn snelheid.
Dat hoef ik niet te doen want ik zie hem al op tv. Kluivert is gepassioneerd en snel. Zijn acties 1 tegen 1 zie ik niet zo. Hij moet in de counter de bal krijgen en weg is die. Dus is het meer zijn snelheid. Maar wanneer Roma de bal heeft en ze moeten opbouwen, hebben ze weinig aan hem. Daarom kijk ik ook nooit YouTube filmpjes want die geven geen context weer.

Bovenaan Onderaan