Nederlands Elftal

Want Kluivert was o zo slecht bij Ajax? Talent zat... Op 18 jarige leeftijd betrokken zijn bij 15 doelpunten in 1 seizoen.
Ik vond Kluivert ook niet zo slecht, vond en vindt eigenlijk nog steeds dat hij met z'n transfer niet de beste weg heeft gekozen
 
Want Kluivert was o zo slecht bij Ajax? Talent zat... Op 18 jarige leeftijd betrokken zijn bij 15 doelpunten in 1 seizoen.
Ik ben het eens met het selecteren van Kluivert maar ik vind hem een draver die alleen maar kan teren op zijn snelheid. Voor de rest komt hij op alle fronten te kort.
 
Ik ben het eens met het selecteren van Kluivert maar ik vind hem een draver die alleen maar kan teren op zijn snelheid. Voor de rest komt hij op alle fronten te kort.
Hoeveel heb je van hem gezien in Italie, waar hij regelmatig speelt. Ik niets, maar hij is nog wel heel jong, dus zal zich nog wel verbeterd hebben. De indruk van z'n ajax tijd is daarom waarschijnlijk niet accuraat.

En ik heb veel liever Kluivert dan Babel
 
Hoeveel heb je van hem gezien in Italie, waar hij regelmatig speelt. Ik niets, maar hij is nog wel heel jong, dus zal zich nog wel verbeterd hebben. De indruk van z'n ajax tijd is daarom waarschijnlijk niet accuraat.

En ik heb veel liever Kluivert dan Babel

Tsja. Ik heb ook liever Kluivert dan Bruma.
 
Ik ben het eens met het selecteren van Kluivert maar ik vind hem een draver die alleen maar kan teren op zijn snelheid. Voor de rest komt hij op alle fronten te kort.

Dan adviseer ik je om een paar YouTube filmpjes van hem te bekijken. Je hebt denk ik de verkeerde voor je. Kluivert moet het vooral hebben van zijn meer dan prima techniek en actie. Niet zozeer zijn snelheid.
 
Hoeveel heb je van hem gezien in Italie, waar hij regelmatig speelt. Ik niets, maar hij is nog wel heel jong, dus zal zich nog wel verbeterd hebben. De indruk van z'n ajax tijd is daarom waarschijnlijk niet accuraat.

En ik heb veel liever Kluivert dan Babel
Ik zie hem regelmatig spelen. Hij doet het niet onaardig hoor en zoals gezegd is hij de juiste keuze voor nu omdat 3 anderen er niet zijn. Maar ik zie bijvoorbeeld niet dat hij een enorme ontwikkeling doormaakt tov zijn tijd bij Ajax. Daarom geloof ik ook niet dat hij veel beter wordt dan dit. Maar eens dat liever hem dan Babel.
 
Dan adviseer ik je om een paar YouTube filmpjes van hem te bekijken. Je hebt denk ik de verkeerde voor je. Kluivert moet het vooral hebben van zijn meer dan prima techniek en actie. Niet zozeer zijn snelheid.
Dat hoef ik niet te doen want ik zie hem al op tv. Kluivert is gepassioneerd en snel. Zijn acties 1 tegen 1 zie ik niet zo. Hij moet in de counter de bal krijgen en weg is die. Dus is het meer zijn snelheid. Maar wanneer Roma de bal heeft en ze moeten opbouwen, hebben ze weinig aan hem. Daarom kijk ik ook nooit YouTube filmpjes want die geven geen context weer.
 
De onzin van de voorselectie weer. :zien:
Selecteer gewoon 22 spelers als het zover is.

Wellicht gaat het hele EK niet door. Zou Nederland goed uitkomen met al die blessures.
Ik snap het nut van de voorselectie ook niet. Als het alleen maar om het gevoel van de betreffende speler gaat, kan de bondscoach hem toch ook gewoon even bellen: "je bent goed bezig, misschien dat je er de volgende keer wel bij zit."
 
Ik snap het nut van de voorselectie ook niet. Als het alleen maar om het gevoel van de betreffende speler gaat, kan de bondscoach hem toch ook gewoon even bellen: "je bent goed bezig, misschien dat je er de volgende keer wel bij zit."
Nog persoonlijker ook, en minder druk vanuit de pers/buitenwereld.
 
Ik snap het nut van de voorselectie ook niet. Als het alleen maar om het gevoel van de betreffende speler gaat, kan de bondscoach hem toch ook gewoon even bellen: "je bent goed bezig, misschien dat je er de volgende keer wel bij zit."
Inderdaad wat is de volgende stap: je zat bij de voorselectie van de voorselectie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan