Nederlands Elftal

IPF

Forummer van het jaar 2015
Koeman gaat geen 5-3-2 spelen. Koeman gaat niet het risico nemen dat als het misgaat hij in de pers afgemaakt wordt. Ook wil hij nog steeds naar Barca, dan is 5-3-2 ook geen goed idee. Die gaat gewoon de Hollandse school 4-3-3 spelen ,e kunnen we genieten van Babel, De Roon ed
Nou Koeman heeft Feyenoord 2e gemaakt met 5-3-2 en vertelde altijd met trots dat Louis het van hem heeft afgekeken... Hij is dus gewoon pragmatisch genoeg om ten faveure van het succes heel anders te gaan handelen. Bovendien kun je met 5-3-2 heel goed aanvallend en attractief spelen. En Barca heeft na Guardiola ook nooit meer zo aanvallend en dominant gespeeld.

Brainz

Routinier
Cowman krijgt in elk geval de uitgelezen kans om een keer iets te doen wat duidt op fijn selectiebeleid - als de donder Veltman definitief laten vervangen door Hateboer. Voor goed. Zou hij zelfs deze in de schoot geworpen kans missen?

Ja, ik ben inmiddels zo zuur als azijn wanneer het op onze bondscoach aankomt. (Niet de alom gerespecteerde, bewierookte en aanbeden Bondscoach van dit forum uiteraard, maar de "echte"!)

Ralf Edström

Winnaar van de Wisselkont-Wisseltrofee
Kans bestaat dat Bergwijn tot het einde van het seizoen is uitgeschakeld. Nou, dat wordt een EK met Babel! :clap:
Pfff waar is de tijd gebleven van van Basten, Kieft, Nistelrooij, Kluivert, Bergkamp? Daar hoort ook een Bergwijn bij lange na niet tussen. Depay ook niet. Nee ik zal weer weinig EK gaan kijken.

rico

Assistent Coach
Pfff waar is de tijd gebleven van van Basten, Kieft, Nistelrooij, Kluivert, Bergkamp? Daar hoort ook een Bergwijn bij lange na niet tussen. Depay ook niet. Nee ik zal weer weinig EK gaan kijken.
Op zich eens, je zou ook nog Cruyff en Rensenbrink aan dit rijtje toe kunnen voegen, maar dan ben je nog een oudere lul :).

En toch, of Bergwijn of Depay in ditv rijtje terecht komt, zal ook heel erg afhangen vann de resultaten. Als Nl Europees kampioen wordt, met Depay en Bergwijn in de hoofdrollen, zullen we heel anders tegen hen aankijken.

En de enige NLse spits die ooit in een WK-finale heeftv gescoord, staat niet in deze rijtjes.

Laatst bewerkt:

Kruspe

Administrator
Medewerker
Kans bestaat dat Bergwijn tot het einde van het seizoen is uitgeschakeld. Nou, dat wordt een EK met Babel! :clap:
De kans is sinds vanavond zeer reëel dat het hele EK gecanceld gaat worden, of nou ja, minstens verschoven wordt tot de herfst. Dan zouden Malen, Depay en Bergwijn er weer bij moeten zijn.

De definitie van geluk bij een ongeluk. :S:

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Op zich eens, je zou ook nog Cruyff en Rensenbrink aan dit rijtje toe kunnen voegen, maar dan ben je nog een oudere lul :).

En toch, of Bergkamp of Depay in ditv rijtje terecht komt, zal ook heel erg afhangen vann de resultaten. Als Nl Europees kampioen wordt, met Depay en Bergwijn in de hoofdrollen, zullen we heel anders tegen hen aankijken.

En de enige NLse spits die ooit in een WK-finale heeftv gescoord, staat niet in deze rijtjes.
Steven Bergkamp?

Overigens denk ik dat Depay best op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld Kieft. Is ook een stukje sentiment / die goeie oude tijd, denk ik.

rico

Assistent Coach
De kans is sinds vanavond zeer reëel dat het hele EK gecanceld gaat worden, of nou ja, minstens verschoven wordt tot de herfst. Dan zouden Malen, Depay en Bergwijn er weer bij moeten zijn.

De definitie van geluk bij een ongeluk. :S:
Money talks, dus of het EK of OS verschoven of gecanceled gaan worden, vraag ik me ten zeerste af.

Bovenaan Onderaan