Nederlands Elftal

Javairô Dilrosun die gisteren uitviel is behoorlijk geblesseerd. Hij is minimaal 5 weken uitgeschakeld en kan tot de winterstop niet meer spelen.
Zijn club Hertha maakte dinsdagavond bekend dat Dilrosun met een spierblessure in zijn dij kampt en de rest van dit kalenderjaar niet meer in actie zal komen.
 
Het zijn verdorie iedere keer onze spelers die geblesseerd raken. De KNJB overbelast onze spelers om zo het kampioenschap naar Duivendrecht te loodsen.... ;)
Precies, omdenken.

Ik had trouwens het idee dat Dumfries best wilde/kon spelen tegen Duitsland?
 
https://www.telegraaf.nl/sport/2818954/video-van-dijk-troost-huilende-scheidsrechter

Ik zie net het filmpje van VvD met die Roemeense scheids en kom tot de conclusie dat ik heel langzaam steeds verder weg van de voetbalspelers kom.....oftewel ik word oud.

Ik zie die foeilelijke gele aanvoerdersband op dat foeilelijke shirt en probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als VvD de wereldcup omhoog zou houden. (Dat deed ik tot nu toe met elke vaste aanvoerder van het NL-elftal)
En ik zie het niet, of beter gezegd ik zie het wel, maar heb een sterk gevoel dat VvD een totale vreemde voor me is.

Dat na aanleiding dat VvD een scheidsrechter troost nadat hij zijn moeder heeft verloren???
 
  • Leuk
Reactions: IPF
https://www.telegraaf.nl/sport/2818954/video-van-dijk-troost-huilende-scheidsrechter

Ik zie net het filmpje van VvD met die Roemeense scheids en kom tot de conclusie dat ik heel langzaam steeds verder weg van de voetbalspelers kom.....oftewel ik word oud.

Ik zie die foeilelijke gele aanvoerdersband op dat foeilelijke shirt en probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als VvD de wereldcup omhoog zou houden. (Dat deed ik tot nu toe met elke vaste aanvoerder van het NL-elftal)
En ik zie het niet, of beter gezegd ik zie het wel, maar heb een sterk gevoel dat VvD een totale vreemde voor me is.
Voor de rest alles goed met je? Wat een zwartgalligheid..... Een shirt kan blijkbaar veel doen met je.
 
https://www.telegraaf.nl/sport/2818954/video-van-dijk-troost-huilende-scheidsrechter

Ik zie net het filmpje van VvD met die Roemeense scheids en kom tot de conclusie dat ik heel langzaam steeds verder weg van de voetbalspelers kom.....oftewel ik word oud.

Ik zie die foeilelijke gele aanvoerdersband op dat foeilelijke shirt en probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als VvD de wereldcup omhoog zou houden. (Dat deed ik tot nu toe met elke vaste aanvoerder van het NL-elftal)
En ik zie het niet, of beter gezegd ik zie het wel, maar heb een sterk gevoel dat VvD een totale vreemde voor me is.

Inderdaad als je dat afzet tegen die geweldige shirts van '88...
 
Dit dus. ( rico ). Henk Spaan heeft er kijk op. Ik zie dat Frenkie overzicht en een fijne techniek en passing heeft - maar onder druk heeft hij het (nog?) te moeilijk. Ik zie er nog geen Iniesta in. Verre van, zelfs.

https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=341614


Ssst man! Gekkenhuis! Hier mag je niet over praten! Straks hoort de Ajax kerk dat een Ajaxied (ja ik weet 't) verzaakte moeten ze weer mensen kapot maken.
 
Voor de rest alles goed met je? Wat een zwartgalligheid..... Een shirt kan blijkbaar veel doen met je.

Een mooie combinatie van denken die ikzelf niet zo bedoeld had. Zo zie je maar, wat je denkt, is niet wat je zegt, is niet wat je schrijft, is niet wat een ander ervaart.

Laat ik het anders formuleren: als ik VvD op straat tegenkom en hij heeft geen knotje in zijn haar, zou ik hem, denk ik, niet herkennen. Marten de Roon: geen idee hoe hij er van dichtbij uitziet. Promes: het zal wel.

Waarschijnlijk omdat ze in de NL competitie nooit bij de top drie hebben gezeten en pas in het buitenland furore hebben gemaakt.

Maar het gaat verder.
Ik zou geen 5 basisspelers meer kunnen opnoemen van Spanje, Argentinië, Brazilië of Engeland op dit moment.
Van Zweden en Oekraine wil ik sowieso geen speler kennen; dat komt dan inderdaad door de shirts.

De tijd van voetbalplaatjes sparen, weekblad VI kopen is voorbij. Lang leve scrollen op je telefoon en dan mis je weleens wat.

(Of ik heb het te druk met andere dingen.......
...euh....
......zoals dit forum uiteraard!)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Peter Bosz: 'Oranje is nog niet leuk genoeg'

Bevestiging dat Koeman op de goede weg is en hier gewoon mee moet doorgaan...

Koeman: ‘Maar dan lees ik in jullie blad dat Oranje volgens Peter Bosz te behoudend speelt. Hij vindt het niet leuk genoeg. Sorry, ik wil ook wel met z’n allen gaan aanvallen, maar dat kan toch niet altijd? Hij mag natuurlijk aan zijn visie vasthouden; dat is zijn opvatting, maar niet de mijne. Ik vind dat af en toe naïef en het levert in de regel weinig prijzen op. Ik had dat in het verleden als clubtrainer ook vaak met Co Adriaanse. Geweldig hoe zijn elftallen speelden, maar ik heb nooit van hem verloren, haha.’

Hop, hij zegt het gewoon... (Y)
 
Voorselectie Oranje

Doel: Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (AFC Bournemouth), Daley Blind (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (PSV), Daryl Janmaat (Watford), Terence Kongolo (Huddersfield Town), Matthijs de Ligt (Ajax), Kenny Tete (Olympique Lyon), Stefan de Vrij (Internazionale).

Middenveld: Donny van de Beek (Ajax), Frenkie de Jong (Ajax), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Pablo Rosario (PSV), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Tonny Vilhena (Feyenoord), Ruud Vormer (Club Brugge), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Fulham), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (PSV), Memphis Depay (Olympique Lyon), Luuk de Jong (PSV), Quincy Promes (Sevilla), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).

Ergens wel bijzonder dat Klaassen, die het volgens mij goed doet bij Bremen, er niet bij zit, en Vormer wel. Die is toch een paar keer door de mand gevallen in Oranje? Lijkt me op het middenveld dat Rosario gaat afvallen, met Pröpper dit ook weer fit is. Achterin zou ik graag twee linksbacks zien in plaats van Blind voor die plek, ik blijf hem bijzonder kwetsbaar vinden als back.
 
Ergens wel bijzonder dat Klaassen, die het volgens mij goed doet bij Bremen, er niet bij zit, en Vormer wel. Die is toch een paar keer door de mand gevallen in Oranje? Lijkt me op het middenveld dat Rosario gaat afvallen, met Pröpper dit ook weer fit is. Achterin zou ik graag twee linksbacks zien in plaats van Blind voor die plek, ik blijf hem bijzonder kwetsbaar vinden als back.
Klaassen is inderdaad in alles beter dan Vormer, en verdient ook meer een plek dan Rosario (op dit moment). Maar Koeman heeft gezegd dat hij het bij dezelfde kern wil houden, omdat er weinig oefenwedstrijden zijn (zeker nu we door zijn in de NL). Dus begrijpelijk vind ik het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan