Nederlands Elftal

Hier onder (of beter gezegd schuin boven) de rook van Utrecht vooral FcU, voor de rest vaak de andere twee van de traditionele top-drie. Alhoewel ik voorafgaand aan de wedstrijd tegen AC-Milan (vCL) met meerdere fans in de rij stond bij de primera voor kaarten.
 
Ach, zelfs in regio Den Haag stikt het nog van de Ajacieden (al is ADO de laatste jaren wel populairder geworden) en zijn PSV-er zeldzaam.
 
Ik woon voor m'n studie in Ede (Zuid Gelderland, niet zo ver van Arnhem). Die stad stikt van de parasieten. Supermarkt, OV of op de fiets, overal zie ik dat vieze logo weer :sick:.
Ik woon ook in Ede maar ik merk juist dat het inderdaad veel Ajax is maar ook veel Feyenoord is en een aantal Vitesse supporters.
 
Heb daar ooit n tijdje in n supermarkt gewerkt, was welgeteld 1 psv-er naast mij. Wat dat betreft herken ik dat beeld wat PSVkanalles schets wel.
Ach ja, hier in Woensel Mensfort stikt het van de PSV-ers !!! :metal:
Afgelopen zaterdag had ik een Bredanaar in de taxi en hij en zijn gehele familie zijn PSV fans volgens hem...:love:
 
Ach ja, hier in Woensel Mensfort stikt het van de PSV-ers !!! :metal:
A gut, jij bent dus gewoon een meeloper :maniac: :lol: ;)

Vanaf dat ik mij kan heugen dat ik voor ons PSV was ben ik altijd n minderheid geweest, basisschool, MAVO, MTS, bijbaantjes, grotemensenwerk. En zeker in mijn vorige woonplaats, daar bij de lelijke UFO.
 
A gut, jij bent dus gewoon een meeloper :maniac::lol:;)

Vanaf dat ik mij kan heugen dat ik voor ons PSV was ben ik altijd n minderheid geweest, basisschool, MAVO, MTS, bijbaantjes, grotemensenwerk. En zeker in mijn vorige woonplaats, daar bij de lelijke UFO.
:ROFL: Ik leid juist de kudde..:DANCE:
 
Heb daar ooit n tijdje in n supermarkt gewerkt, was welgeteld 1 psv-er naast mij. Wat dat betreft herken ik dat beeld wat PSVkanalles schets wel.
Zowel in de Noord Oost Polder als in Groningen zijn PSV'ers erg schaars. Schept wel meteen een band als je een gelijkgezinde tegenkomt. Maar of ik nou PSV of Oranje kijk, meestal is dat in gezelschap van een groep Ajacieden. Soms wat Feyenoorders.
Die Feyenoorders zijn heel wat prettiger, mijns inziens. Die komen geloof ik allemaal oorspronkelijk uit Rotterdam. Tsja, dan mag het, zo tribalistisch ben ik nou eenmaal.

Terug naar Oranje: Het is leuk om eindelijk weer samen te juichen met mijn Ajacieden vrienden, ipv altijd maar het gehannes. Wel komen ze elke keer klaar als Frenkie de bal twee meter naar achter passt. Ook Gini en Memphis kunnen hun niet echt bekoren. 5 heerlijke wedstrijden, en dan 1 slechte en het is meteen niet Oranje waardig. Gelukkig schreeuwden ze wel om Denzel.
 
https://www.telegraaf.nl/sport/2818954/video-van-dijk-troost-huilende-scheidsrechter

Ik zie net het filmpje van VvD met die Roemeense scheids en kom tot de conclusie dat ik heel langzaam steeds verder weg van de voetbalspelers kom.....oftewel ik word oud.

Ik zie die foeilelijke gele aanvoerdersband op dat foeilelijke shirt en probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als VvD de wereldcup omhoog zou houden. (Dat deed ik tot nu toe met elke vaste aanvoerder van het NL-elftal)
En ik zie het niet, of beter gezegd ik zie het wel, maar heb een sterk gevoel dat VvD een totale vreemde voor me is.
 
Ik woon ook in Ede maar ik merk juist dat het inderdaad veel Ajax is maar ook veel Feyenoord is en een aantal Vitesse supporters.

Ja dat van Feyenoorders herken ik ook wel. Ik ben echter grotendeels in Wageningen te vinden, maar ook daar stikt het van Ajacieden en Feyenoorders. Maar aangezien dat studenten uit heel Nederland zijn, kun je niet echt spreken over Ajacieden in Gelderland specifiek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan