Nederlands Elftal

Eigenlijk een wedstrijd met vooral winst, nog los van dat Oranje de wereldkampioen en de vorige wereldkampioen keihard onder zich houdt.

1) De rechterflank van Oranje is voor Dumfrires en Bergwijn. Wie kan daar nog aan twijfelen.
2) De bankzitters vielen goed in - zelfs, en vooral, die rare Vilhena. Maar Luuk ook.
3) Dit team kan domineren, maar ook buffelen en knokken .Dat gold in het verleden voor alle grote Oranje teams - zijn we alleen een beetje vergeten door de mythe van aanvallend spel en 'total football'.
4) Virgil van Dijk is echt een Baas met hoofdletter B.
5) Frenkie en De Ligt leveren de aartsvijand eventjes weer een miljoentje of 20 minder op.

Het verrassend zwakke spel van de helden tegen Frankrijk - Memphis en Gini - maar even vergeten.
 
Na de goal van Van Dijk duurde het meer dan een minuut (1'18") voordat afgetrapt werd. De scheidsrechter fluit voor het einde van de wedstrijd op 93'55''
Het juichen van Nederland valt dus gewoon in de extra tijd van 4 minuten en er komt geen extra minuut bij. Hij vindt het wel prima dat Nederland doorgaat. :D
 
Laatst bewerkt:
Na de goal van Van Dijk duurde het een minuut voordat afgetrapt werd. De scheidsrechter fluit voor het einde van de wedstrijd op 93'55''
Het juichen van Nederland valt dus gewoon in de extra tijd van 4 minuten en er komt geen extra minuut bij. Hij vindt het wel prima dat Nederland doorgaat. :D

Zo'n man wil ook gewoon op tijd thuis zijn bij moeder de vrouw..Moet nog dat hele pokkeneind terug naar Roemenië hè?
 
Ruim 42.000 toeschouwers, zie ik nu. De hele wedstrijd niemand gehoord. En zeker geen Nederlanders. Tot de laatste vijf minuten natuurlijk, toen was het ineens weer carnaval. "Supporters".
 
Dumfries >>>>> Tete, wat was hij slecht zeg. Verder wil ik de commentator feliciteren met zijn verloving met ene F. de Jong, de rillingen liepen over m'n rug. Verder echt een klasse pot van Van Dijk, voor de rest helaas een matig Nederland. Maar het mooiste blijft wel de zure koppies van de Duitsers, dat maakt veel goed.
 
Ruim 42.000 toeschouwers, zie ik nu. De hele wedstrijd niemand gehoord. En zeker geen Nederlanders. Tot de laatste vijf minuten natuurlijk, toen was het ineens weer carnaval. "Supporters".

Zo is het toch altijd al geweest. Nederlanders weten toch niet wat sfeer maken is. 'Only singing when you're winning' past prima bij ons, enkele supporters daargelaten.
 
Gelderland is niet veel Ajax hoor. Zeker het deel ten Oosten van de IJssel is massaal tegen de stadsefrats van Amsterdam. En Nijmegen neigt ook meer naar Brabant.
Is dat zo? Dan vergis ik me. Maar Noord en West Gelderland wel? In Flevoland zitten zoveel Ajacieden dat ik blijkbaar helemaal de kluts kwijt ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan